Miten tihiään sitä pitää vaihella eli mikähän sen ennustettu elinikä on?
Edellisen kerran vaihettu tuohon yksilöön seittemän vuotta sitten. Tunteja en ossaa sanua, mutta polttoainetta menny ainakin 180 litraa.
Ahneuttako? Tuollahan tuntimäärällä olisi yhden työttömän työllistänyt.Nuhvelentin veli kirjoitti:Erään pohjoissuomalaisen sahan sähköpäivystys vaatii lähes samanlaisia tuntimääriä (ei yhtään alle 45h työviikkoa Marraskuun alun jälkeen), saapa nähä, ko ylityötuntiraja on tapissa Elokuussa, niin mitenkä sitten...?