Nuo vallut on aikaisemmin ainakin olleet aika huonossa kunnossa, nyt saattaa olla jo paremmat (eli viimeiset) myynnissä.
Omasta mielestä järkihinnoilla tuolta saanee lähinnä noita venäläisiä kuormureita ja rompelavoja (ne on parhaita
Valvoja: automies560
No ohoi vaankolmetonnine kirjoitti:Ohoi Rantasalmen mies, olitko kalkussa/oliko mielenkiintoisia romuja mielenkiintoiseen hintaan. Vartoilen zil-tarjontaa eteenpäin myyvillä tässä, ensimmäisiä jo tullut nettiin..
Mites sää Kalettomalla pääsit käymäänKonemäki kirjoitti:Törmäsikkö Nelosnuhvi koskaan Keuruulla Kalettoman varikon Jyry Sisuun? Pyöriät etulamput ja julman kokonen hiiappi tuntomerkkeinä. Kalettomalla oli kaikkea muutakin kivaa kuten ainakin yksi MB Trac.
Kuskina pääsi kaikkiin mielenkiintoisiin paikkoihin käymään. Kalettoman Jyry näytti olevan ex TVH, vihreän alta paistoi sieltä täältä keltaanen. Kävi myös ainakin suolaamas teitä ihan varuskunnankin alueella. Kontio oli hukattu pois ennen kuin ite menin ja myös nosturi SL lähti poistoon. No oli mulla nosturi hommiin lainassa Niinisalosta SK 6X6, sillä kun ei fullerin takia muut halunnu ajaa.nelosnuhvi kirjoitti:Mites sää Kalettomalla pääsit käymäänKonemäki kirjoitti:Törmäsikkö Nelosnuhvi koskaan Keuruulla Kalettoman varikon Jyry Sisuun? Pyöriät etulamput ja julman kokonen hiiappi tuntomerkkeinä. Kalettomalla oli kaikkea muutakin kivaa kuten ainakin yksi MB Trac.Vai oli siellä ihan jyrykin
Myö vaan polettiin pyörällä siitä ohitte muutaman kerran.
Itse varuskunnassa oli yksi karhu vai kontio-sisu vielä jäljellä, kuskeja näyttivät sillä koulivan hiabin käyttöön.
Vai ei fulleri muille kelvannutKonemäki kirjoitti:No oli mulla nosturi hommiin lainassa Niinisalosta SK 6X6, sillä kun ei fullerin takia muut halunnu ajaa.nelosnuhvi kirjoitti:Konemäki kirjoitti:.
Juu, kyllä se fulleri mullakin vielä vähän rutisee niittikopissa, ja välillä vähän enemmänkinKonemäki kirjoitti:Ja kyllä se itteäki vähä mietitytti, kun Niinisalosta lähti Keuruuta kohti, että mitähän sitä taas tuli luvattua. No kyllähän se siitä, reilut viitisensataa kilometriä silläkin tuli päästeltyä. Ja kulki kovaa, toiselle sadalle otti helposti.
Kysymystä, kenellä pellepuku aika kutsuu..Jooseppi 1 kirjoitti:Onkohan vielä kainuun prikaatissa mahdollisuus lähteä presidentin linnan portin viereen seistä tököttämään, saa katsella lämpiminä kesäpäivinä maisemia..