Sama roblema oli äsken täälläkin.nelosnuhvi kirjoitti:Toimiiko muilla Youtube oikeellansa? Virheilmoitusta pukkaa jos jotain hakee ja videota pikkuruudusta katsellessa ei enää vieressä ole listausta ehdotuksista?
Yleistä keskustelua mistä vain
Valvoja: automies560
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Ok. Nyt ei pääse enää edes etusivulle, "Error 502" 
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
Inka-Milla Kekki
- Proto suunnittelija
- Viestit: 159
- Liittynyt: 07 Syys 2012, 15:39
- Paikkakunta: Pälkäne
- Viesti:
Samaa täälläkin tekee, välillä pääsee etusivulle ja välillä tulee tuo error viesti.nelosnuhvi kirjoitti:Ok. Nyt ei pääse enää edes etusivulle, "Error 502"
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Oho
http://www.thenuffieldandleylandtractor ... /magazine/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.thenuffieldandleylandtractor ... /magazine/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Katoppas! Hienoa että Suomestakin saadaan näkyvyyttä tuonne(kin) suuntaan 
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
fiigumies
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1701
- Liittynyt: 05 Maalis 2010, 08:34
- Konekalustoani: FORDSON MAJOR vm.1957 ja FIATAGRI 70-90DT vm.1987+ISME 1400
- Paikkakunta: Hamina/Kannusjärvi
http://www.stara.fi/2014/03/12/youtube-on-kaatunut/" onclick="window.open(this.href);return false; Hyvin toimii nyt ainakin..
-fiigumies-
Saapa nähdä joko Putinin Valtsu palautuu tunnolleen, kun Obaman Barakki soittaa päräytti ja rennosti farkut jalassa kirosi lankoja pitkin, Notta Fuck You, löytyy sitä meikäläiseltäkin dollarintauhkaa ja sotaromua vaikka viime vuodet on tullunna elettyä vekselivetoisesti. Ulkoministeri Erkki Tuomioja, Nalle Wahlroossin taistelijapari 1960-luvun barrikadeilta, erehtyi pistämään lusikkansa samaan soppaan, diplomaatin pojalle sovinnolliseen sävyyn tosin. Eki vaikeroi että Valtsun kanssa on vaikea käydä älyllistä debattia, kun Venäjä ei kunnioita G7 maiden johtajien kesken solmittuja, ja sopijamaiden parlamenttien ratifioimia poliittis-taloudellisia KV-sopimuksia. Valtsu siihen muiden kiireiden ohessa, (ollessaan seuramassa Sergei Soigun kanssa Perkjärvellä XXV Kaartin armeijankunnan 14. D:n raketinheitinrykmentin kovapanosammuntoja), että mitä sitten...
Ekin vastausta odotellessa pitänee ryhtyä houkuttelemaan Partneria käyntiin, ei kait tästä rantekelit ennää parane.
Ekin vastausta odotellessa pitänee ryhtyä houkuttelemaan Partneria käyntiin, ei kait tästä rantekelit ennää parane.
-
fiigumies
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1701
- Liittynyt: 05 Maalis 2010, 08:34
- Konekalustoani: FORDSON MAJOR vm.1957 ja FIATAGRI 70-90DT vm.1987+ISME 1400
- Paikkakunta: Hamina/Kannusjärvi
Äsken katoin nathional geographic channel kanavaa, oli 3 eri maasta traktori keräilijöitä, parhain kokoelma oli 132 raktoria, toisena 115 raktoria, viimesenä 77 raktoria, yhtään nuhvia en bongannut, fiattia, john deerejä, fordsonia, mineapolis molinea ja lanz buldoggia oli eniten, kaikki 50-60 luvulta, huomenna tulee mtv3 15:35 top gear joku traktori ralli juttu, jossa voittaja pääsee uuden lamborghinin puikkoihin
-fiigumies-
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Neloselta kuvaa.... "Flight Of Fury" , Steaven Seagal - actionia taas kello kahteen saakka....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Iltapäivästä alkaen nätti keli ulkona, pudottelin Valtrasta ketjut pois kun ei enää tarvetta ilmene ja jonkinverran maantieajoa tiedossa. Sahurille pitää tukkia huomenna viedä ja perjantaina sahattua tavaraa takaisin tuoda. Leylantissa saa vielä kettingit alla olla, kun tuota mettäajoa sillä vielä olisi tiedossa.
Iltahommina vielä nuffin startin solenoidin vuosihuolto, viime syksynä alkoi jumitella taas, josko nyt vuosi taas menisi eteenpäin. Ei kyllä vakuuta sitten yhtään nämä IKH-startit, kun saa vuosittain huollella että toimii. Joillain toimii hyvin, joillain ei. Ihmeellistä laatuvaihtelua.. Itse nuffi saa vielä toista kuukautta levätä kesän koitoksia varten.
Leukun alkuperäinen startti ei ole vielä tarvinnut mitään säätöä, mutta sillä onkin palvelusvuosia takana vasta noin 40vuotta
Iltahommina vielä nuffin startin solenoidin vuosihuolto, viime syksynä alkoi jumitella taas, josko nyt vuosi taas menisi eteenpäin. Ei kyllä vakuuta sitten yhtään nämä IKH-startit, kun saa vuosittain huollella että toimii. Joillain toimii hyvin, joillain ei. Ihmeellistä laatuvaihtelua.. Itse nuffi saa vielä toista kuukautta levätä kesän koitoksia varten.
Leukun alkuperäinen startti ei ole vielä tarvinnut mitään säätöä, mutta sillä onkin palvelusvuosia takana vasta noin 40vuotta
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Tuollaisia väkästelin NYLONista tuossa edellisviikolla hiukan ja tänään tein lovet...
Yks menee kaverille joten 2 on ylimääräisenä....



Yks menee kaverille joten 2 on ylimääräisenä....



A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
kolmetonnine
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
Saakos tällä nyt sitten sen roklottavan nelosen äänen vrt kuminen tuote
Voisin olla kiinnostunut..
Nelosnuhville, ainakin valtsuissa noi ikh startit on laadultaan ihan sitä itseä. Ihmettelen että eikö orkkisaihioita ole enään maailmalla, kun "entisöidyissäkin" on noita halpiksia paikoillaan..
Nelosnuhville, ainakin valtsuissa noi ikh startit on laadultaan ihan sitä itseä. Ihmettelen että eikö orkkisaihioita ole enään maailmalla, kun "entisöidyissäkin" on noita halpiksia paikoillaan..
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Nuo siis neloseen, vaccipumpun koplinkiin...
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
kolmetonnine
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
Mimimec keskipakosäätimellä täällä.. 



