Yleistä keskustelua mistä vain

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7384
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

nelosnuhvi kirjoitti:Toimiiko muilla Youtube oikeellansa? Virheilmoitusta pukkaa jos jotain hakee ja videota pikkuruudusta katsellessa ei enää vieressä ole listausta ehdotuksista?
Sama roblema oli äsken täälläkin.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Avatar
nelosnuhvi
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 3580
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
Paikkakunta: Rantasalmi

Ok. Nyt ei pääse enää edes etusivulle, "Error 502" :?
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
Inka-Milla Kekki
Proto suunnittelija
Viestit: 159
Liittynyt: 07 Syys 2012, 15:39
Paikkakunta: Pälkäne
Viesti:

nelosnuhvi kirjoitti:Ok. Nyt ei pääse enää edes etusivulle, "Error 502" :?
Samaa täälläkin tekee, välillä pääsee etusivulle ja välillä tulee tuo error viesti. :?
iippo
Proto suunnittelija
Viestit: 197
Liittynyt: 12 Kesä 2007, 10:51
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Sama vika täälläkin.
Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7384
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

Oho

http://www.thenuffieldandleylandtractor ... /magazine/" onclick="window.open(this.href);return false;

:o
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Avatar
nelosnuhvi
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 3580
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
Paikkakunta: Rantasalmi

Katoppas! Hienoa että Suomestakin saadaan näkyvyyttä tuonne(kin) suuntaan 8)
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
fiigumies
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1701
Liittynyt: 05 Maalis 2010, 08:34
Konekalustoani: FORDSON MAJOR vm.1957 ja FIATAGRI 70-90DT vm.1987+ISME 1400
Paikkakunta: Hamina/Kannusjärvi

http://www.stara.fi/2014/03/12/youtube-on-kaatunut/" onclick="window.open(this.href);return false; Hyvin toimii nyt ainakin..
-fiigumies-
Raataja
Nuhvitietäjä
Viestit: 348
Liittynyt: 25 Maalis 2010, 18:35

Saapa nähdä joko Putinin Valtsu palautuu tunnolleen, kun Obaman Barakki soittaa päräytti ja rennosti farkut jalassa kirosi lankoja pitkin, Notta Fuck You, löytyy sitä meikäläiseltäkin dollarintauhkaa ja sotaromua vaikka viime vuodet on tullunna elettyä vekselivetoisesti. Ulkoministeri Erkki Tuomioja, Nalle Wahlroossin taistelijapari 1960-luvun barrikadeilta, erehtyi pistämään lusikkansa samaan soppaan, diplomaatin pojalle sovinnolliseen sävyyn tosin. Eki vaikeroi että Valtsun kanssa on vaikea käydä älyllistä debattia, kun Venäjä ei kunnioita G7 maiden johtajien kesken solmittuja, ja sopijamaiden parlamenttien ratifioimia poliittis-taloudellisia KV-sopimuksia. Valtsu siihen muiden kiireiden ohessa, (ollessaan seuramassa Sergei Soigun kanssa Perkjärvellä XXV Kaartin armeijankunnan 14. D:n raketinheitinrykmentin kovapanosammuntoja), että mitä sitten...
Ekin vastausta odotellessa pitänee ryhtyä houkuttelemaan Partneria käyntiin, ei kait tästä rantekelit ennää parane. :)
fiigumies
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1701
Liittynyt: 05 Maalis 2010, 08:34
Konekalustoani: FORDSON MAJOR vm.1957 ja FIATAGRI 70-90DT vm.1987+ISME 1400
Paikkakunta: Hamina/Kannusjärvi

Äsken katoin nathional geographic channel kanavaa, oli 3 eri maasta traktori keräilijöitä, parhain kokoelma oli 132 raktoria, toisena 115 raktoria, viimesenä 77 raktoria, yhtään nuhvia en bongannut, fiattia, john deerejä, fordsonia, mineapolis molinea ja lanz buldoggia oli eniten, kaikki 50-60 luvulta, huomenna tulee mtv3 15:35 top gear joku traktori ralli juttu, jossa voittaja pääsee uuden lamborghinin puikkoihin
-fiigumies-
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

Neloselta kuvaa.... "Flight Of Fury" , Steaven Seagal - actionia taas kello kahteen saakka....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
Avatar
nelosnuhvi
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 3580
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
Paikkakunta: Rantasalmi

Iltapäivästä alkaen nätti keli ulkona, pudottelin Valtrasta ketjut pois kun ei enää tarvetta ilmene ja jonkinverran maantieajoa tiedossa. Sahurille pitää tukkia huomenna viedä ja perjantaina sahattua tavaraa takaisin tuoda. Leylantissa saa vielä kettingit alla olla, kun tuota mettäajoa sillä vielä olisi tiedossa.

Iltahommina vielä nuffin startin solenoidin vuosihuolto, viime syksynä alkoi jumitella taas, josko nyt vuosi taas menisi eteenpäin. Ei kyllä vakuuta sitten yhtään nämä IKH-startit, kun saa vuosittain huollella että toimii. Joillain toimii hyvin, joillain ei. Ihmeellistä laatuvaihtelua.. Itse nuffi saa vielä toista kuukautta levätä kesän koitoksia varten.

Leukun alkuperäinen startti ei ole vielä tarvinnut mitään säätöä, mutta sillä onkin palvelusvuosia takana vasta noin 40vuotta 8)
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

Tuollaisia väkästelin NYLONista tuossa edellisviikolla hiukan ja tänään tein lovet...
Yks menee kaverille joten 2 on ylimääräisenä....

Kuva

Kuva

Kuva
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
kolmetonnine
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1512
Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20

Saakos tällä nyt sitten sen roklottavan nelosen äänen vrt kuminen tuote :?: Voisin olla kiinnostunut..

Nelosnuhville, ainakin valtsuissa noi ikh startit on laadultaan ihan sitä itseä. Ihmettelen että eikö orkkisaihioita ole enään maailmalla, kun "entisöidyissäkin" on noita halpiksia paikoillaan..
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

Nuo siis neloseen, vaccipumpun koplinkiin...
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
kolmetonnine
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1512
Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20

Mimimec keskipakosäätimellä täällä.. :(
Vastaa Viestiin