Haku löysi 12 tulosta

Kirjoittaja okko
13 Tammi 2016, 09:00
Keskustelualue: Leyland traktorit
Aihe: 270 voimaton nostolaite.
Vastaukset: 2
Luettu: 5902

Re: 270 voimaton nostolaite.

Kiitos vastauksesta. Jaksaa kyllä kippiä nostaa, eli painetta on. Pitänee ottaa kansi auki ja ihmetellä vipuja.
Kirjoittaja okko
11 Tammi 2016, 22:31
Keskustelualue: Leyland traktorit
Aihe: 270 voimaton nostolaite.
Vastaukset: 2
Luettu: 5902

270 voimaton nostolaite.

Kyllä se nyt ahdistaa. Nostolaite ei jaksa nostaa perälevyä, kun työntövarsi on paikallaan. Ilman työntövartta nostaa, mutta kierrokset on oltava lähes tapissa. Nostolaitepumppu oli mulla puretuna, kun mietin miten saisi loppumaan sen nyppimisen, mutta mitähän siellä nyt meni vikaan. Tyhjänä jaksoi n ...
Kirjoittaja okko
30 Joulu 2015, 06:23
Keskustelualue: Leyland traktorit
Aihe: 270 ulosotto ei toimi
Vastaukset: 16
Luettu: 15487

Re: 270 ulosotto ei toimi

Kiitos nopeasta vastauksesta! Tunteepa itsensä taas tyhmäksi, kun kuitenkin purin koko keksinnön, mutta en tajunnut tuota itse. Aivot jumissa päättelin, että ei saa vedettyä pois, kun siirtohaarukka estää sen :lol:
Kirjoittaja okko
29 Joulu 2015, 22:48
Keskustelualue: Leyland traktorit
Aihe: 270 ulosotto ei toimi
Vastaukset: 16
Luettu: 15487

Re: 270 ulosotto ei toimi

Ulosotto toimii jälleen, mutta nyt tuli semmoinen kämmi, että ulosottoakselin stefat ei pidä. Vaihdoin ne uusiin, mutta ei vaan mennyt kuin strömssöössä. Eli onko nyt niin, että kontti pitää ottaa taas pois? Stefat oli 65/45mm Pitäisikö olla tuuma mittaiset?
Kirjoittaja okko
26 Marras 2015, 09:39
Keskustelualue: Leyland traktorit
Aihe: 270 ulosotto ei toimi
Vastaukset: 16
Luettu: 15487

Re: 270 ulosotto ei toimi

Kiitos. Sieltä löytyi osia. Haarukka halpa, mutta häjyn kallis se pto akseli. Odotan vielä vastausta ulkomailta.
Kirjoittaja okko
25 Marras 2015, 21:21
Keskustelualue: Leyland traktorit
Aihe: 270 ulosotto ei toimi
Vastaukset: 16
Luettu: 15487

Re: 270 ulosotto ei toimi

Nyt on kontti avattu ja vika löytyi. Siirtohaarukka on jotakuinkin täystuhon kärsinyt. Mistä saisin hankittua siirtohaarukan ja mahdollisesti (riippuu hinnasta) ulosottoakselin?
Tekisi mieli samalla vaihataa uudet tiivisteet nostolaitesylinteriin, mutta saako siihen valmiita sarjoja?
Kirjoittaja okko
10 Marras 2015, 08:49
Keskustelualue: Leyland traktorit
Aihe: 270 ulosotto ei toimi
Vastaukset: 16
Luettu: 15487

Re: 270 ulosotto ei toimi

Käytin lautasniittokonetta kovalla nivelakselilla :oops:
Kirjoittaja okko
10 Marras 2015, 08:46
Keskustelualue: Leyland traktorit
Aihe: 270 ulosotto ei toimi
Vastaukset: 16
Luettu: 15487

Re: 270 ulosotto ei toimi

Jaa eli onko voa kytkin erikseen. Eli se voi olla rikki, mutta silti hydraulipumppu toimia
Kirjoittaja okko
10 Marras 2015, 07:27
Keskustelualue: Leyland traktorit
Aihe: 270 ulosotto ei toimi
Vastaukset: 16
Luettu: 15487

270 ulosotto ei toimi

Omalla noloudella sain särjettyä ulosoton, mutta mikähän siihen sitten tuli?

Hydrauliikan/ulosoton käyttövipu ei tee mitään, eli hydraulipumppua ei saa pois päältä ja ulosotto ei kytkeydy päälle. Nostolaitteet pelaa kyllä.

Ulosotto pyörii kyllä hitaasti, mutta voimanpaskaa ei tuu pihaustakaan.
Kirjoittaja okko
23 Tammi 2015, 15:57
Keskustelualue: Leyland traktorit
Aihe: Laitamme lohkolämmittimen!
Vastaukset: 10
Luettu: 11079

Re: Laitamme lohkolämmittimen!

Vastaus.
Tuon vastuksen mukaan pitää tulla holkki, jolla se sovitetaan isompaan pakkasropun reikään. Nyt pitäisi asennuksen onnistua.
Kirjoittaja okko
22 Tammi 2015, 23:00
Keskustelualue: Leyland traktorit
Aihe: Laitamme lohkolämmittimen!
Vastaukset: 10
Luettu: 11079

Re: Laitamme lohkolämmittimen!

Mutta kun toi defan vastus on kierteetön. Onko kukaan asentanut ko mallia?
Kirjoittaja okko
22 Tammi 2015, 20:27
Keskustelualue: Leyland traktorit
Aihe: Laitamme lohkolämmittimen!
Vastaukset: 10
Luettu: 11079

Re: Laitamme lohkolämmittimen!

Aiheeseen liittyen.
Ostin defan -111 vastuksen, joka on oikea 270 leukkuun, mutta pitäisikö siinä olla joku väliholkki siihen isomman ropun reikään kannen takapäässä, vai missä sen oikea asennuspaikka on.