Haku löysi 12 tulosta
- 13 Tammi 2016, 09:00
- Keskustelualue: Leyland traktorit
- Aihe: 270 voimaton nostolaite.
- Vastaukset: 2
- Luettu: 5902
Re: 270 voimaton nostolaite.
Kiitos vastauksesta. Jaksaa kyllä kippiä nostaa, eli painetta on. Pitänee ottaa kansi auki ja ihmetellä vipuja.
- 11 Tammi 2016, 22:31
- Keskustelualue: Leyland traktorit
- Aihe: 270 voimaton nostolaite.
- Vastaukset: 2
- Luettu: 5902
270 voimaton nostolaite.
Kyllä se nyt ahdistaa. Nostolaite ei jaksa nostaa perälevyä, kun työntövarsi on paikallaan. Ilman työntövartta nostaa, mutta kierrokset on oltava lähes tapissa. Nostolaitepumppu oli mulla puretuna, kun mietin miten saisi loppumaan sen nyppimisen, mutta mitähän siellä nyt meni vikaan. Tyhjänä jaksoi n ...
- 30 Joulu 2015, 06:23
- Keskustelualue: Leyland traktorit
- Aihe: 270 ulosotto ei toimi
- Vastaukset: 16
- Luettu: 15487
Re: 270 ulosotto ei toimi
Kiitos nopeasta vastauksesta! Tunteepa itsensä taas tyhmäksi, kun kuitenkin purin koko keksinnön, mutta en tajunnut tuota itse. Aivot jumissa päättelin, että ei saa vedettyä pois, kun siirtohaarukka estää sen 
- 29 Joulu 2015, 22:48
- Keskustelualue: Leyland traktorit
- Aihe: 270 ulosotto ei toimi
- Vastaukset: 16
- Luettu: 15487
Re: 270 ulosotto ei toimi
Ulosotto toimii jälleen, mutta nyt tuli semmoinen kämmi, että ulosottoakselin stefat ei pidä. Vaihdoin ne uusiin, mutta ei vaan mennyt kuin strömssöössä. Eli onko nyt niin, että kontti pitää ottaa taas pois? Stefat oli 65/45mm Pitäisikö olla tuuma mittaiset?
- 26 Marras 2015, 09:39
- Keskustelualue: Leyland traktorit
- Aihe: 270 ulosotto ei toimi
- Vastaukset: 16
- Luettu: 15487
Re: 270 ulosotto ei toimi
Kiitos. Sieltä löytyi osia. Haarukka halpa, mutta häjyn kallis se pto akseli. Odotan vielä vastausta ulkomailta.
- 25 Marras 2015, 21:21
- Keskustelualue: Leyland traktorit
- Aihe: 270 ulosotto ei toimi
- Vastaukset: 16
- Luettu: 15487
Re: 270 ulosotto ei toimi
Nyt on kontti avattu ja vika löytyi. Siirtohaarukka on jotakuinkin täystuhon kärsinyt. Mistä saisin hankittua siirtohaarukan ja mahdollisesti (riippuu hinnasta) ulosottoakselin?
Tekisi mieli samalla vaihataa uudet tiivisteet nostolaitesylinteriin, mutta saako siihen valmiita sarjoja?
Tekisi mieli samalla vaihataa uudet tiivisteet nostolaitesylinteriin, mutta saako siihen valmiita sarjoja?
- 10 Marras 2015, 08:49
- Keskustelualue: Leyland traktorit
- Aihe: 270 ulosotto ei toimi
- Vastaukset: 16
- Luettu: 15487
Re: 270 ulosotto ei toimi
Käytin lautasniittokonetta kovalla nivelakselilla 
- 10 Marras 2015, 08:46
- Keskustelualue: Leyland traktorit
- Aihe: 270 ulosotto ei toimi
- Vastaukset: 16
- Luettu: 15487
Re: 270 ulosotto ei toimi
Jaa eli onko voa kytkin erikseen. Eli se voi olla rikki, mutta silti hydraulipumppu toimia
- 10 Marras 2015, 07:27
- Keskustelualue: Leyland traktorit
- Aihe: 270 ulosotto ei toimi
- Vastaukset: 16
- Luettu: 15487
270 ulosotto ei toimi
Omalla noloudella sain särjettyä ulosoton, mutta mikähän siihen sitten tuli?
Hydrauliikan/ulosoton käyttövipu ei tee mitään, eli hydraulipumppua ei saa pois päältä ja ulosotto ei kytkeydy päälle. Nostolaitteet pelaa kyllä.
Ulosotto pyörii kyllä hitaasti, mutta voimanpaskaa ei tuu pihaustakaan.
Hydrauliikan/ulosoton käyttövipu ei tee mitään, eli hydraulipumppua ei saa pois päältä ja ulosotto ei kytkeydy päälle. Nostolaitteet pelaa kyllä.
Ulosotto pyörii kyllä hitaasti, mutta voimanpaskaa ei tuu pihaustakaan.
- 23 Tammi 2015, 15:57
- Keskustelualue: Leyland traktorit
- Aihe: Laitamme lohkolämmittimen!
- Vastaukset: 10
- Luettu: 11079
Re: Laitamme lohkolämmittimen!
Vastaus.
Tuon vastuksen mukaan pitää tulla holkki, jolla se sovitetaan isompaan pakkasropun reikään. Nyt pitäisi asennuksen onnistua.
Tuon vastuksen mukaan pitää tulla holkki, jolla se sovitetaan isompaan pakkasropun reikään. Nyt pitäisi asennuksen onnistua.
- 22 Tammi 2015, 23:00
- Keskustelualue: Leyland traktorit
- Aihe: Laitamme lohkolämmittimen!
- Vastaukset: 10
- Luettu: 11079
Re: Laitamme lohkolämmittimen!
Mutta kun toi defan vastus on kierteetön. Onko kukaan asentanut ko mallia?
- 22 Tammi 2015, 20:27
- Keskustelualue: Leyland traktorit
- Aihe: Laitamme lohkolämmittimen!
- Vastaukset: 10
- Luettu: 11079
Re: Laitamme lohkolämmittimen!
Aiheeseen liittyen.
Ostin defan -111 vastuksen, joka on oikea 270 leukkuun, mutta pitäisikö siinä olla joku väliholkki siihen isomman ropun reikään kannen takapäässä, vai missä sen oikea asennuspaikka on.
Ostin defan -111 vastuksen, joka on oikea 270 leukkuun, mutta pitäisikö siinä olla joku väliholkki siihen isomman ropun reikään kannen takapäässä, vai missä sen oikea asennuspaikka on.



