konttia ei tarvi irroittaa stefan vaihdon takia, laitat vain voimanoton päälle asentoon ja vedät akselin laakeripesän kanssa ulos. öljyä tarvii toki hieman laskea pois jossei saa konetta melko jyrkästi alamäkeen
270 ulosotto ei toimi
Valvoja: automies560
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1684
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
stefan mittoja en ulkomuistista veikkaa, näissä kun on sekä millimittasia että tuumasia, akselin ja pesän mittaamalla asia selviää.
konttia ei tarvi irroittaa stefan vaihdon takia, laitat vain voimanoton päälle asentoon ja vedät akselin laakeripesän kanssa ulos. öljyä tarvii toki hieman laskea pois jossei saa konetta melko jyrkästi alamäkeen
konttia ei tarvi irroittaa stefan vaihdon takia, laitat vain voimanoton päälle asentoon ja vedät akselin laakeripesän kanssa ulos. öljyä tarvii toki hieman laskea pois jossei saa konetta melko jyrkästi alamäkeen
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um



