270 ulosotto ei toimi

Keskustelua Leyland -traktoreista

Valvoja: automies560

Avatar
Warpu
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1684
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
NLCF r.y jäsen Nro: 22
Paikkakunta: Anjala / Kouvola

stefan mittoja en ulkomuistista veikkaa, näissä kun on sekä millimittasia että tuumasia, akselin ja pesän mittaamalla asia selviää.
konttia ei tarvi irroittaa stefan vaihdon takia, laitat vain voimanoton päälle asentoon ja vedät akselin laakeripesän kanssa ulos. öljyä tarvii toki hieman laskea pois jossei saa konetta melko jyrkästi alamäkeen 8)
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
okko
Kolmos -nuffisti
Viestit: 12
Liittynyt: 21 Tammi 2015, 23:14

Kiitos nopeasta vastauksesta! Tunteepa itsensä taas tyhmäksi, kun kuitenkin purin koko keksinnön, mutta en tajunnut tuota itse. Aivot jumissa päättelin, että ei saa vedettyä pois, kun siirtohaarukka estää sen :lol:
Vastaa Viestiin