270 voimaton nostolaite.

Keskustelua Leyland -traktoreista

Valvoja: automies560

okko
Kolmos -nuffisti
Viestit: 12
Liittynyt: 21 Tammi 2015, 23:14

Kyllä se nyt ahdistaa.
Nostolaite ei jaksa nostaa perälevyä, kun työntövarsi on paikallaan. Ilman työntövartta nostaa, mutta kierrokset on oltava lähes tapissa. Nostolaitepumppu oli mulla puretuna, kun mietin miten saisi loppumaan sen nyppimisen, mutta mitähän siellä nyt meni vikaan. Tyhjänä jaksoi nostaa ihan hyvin. Voiko tunnustelijan säätäminen vaikuttaa nostovoimaan. Sekin mutteri oli mulla irti...
Mitähän voisi kokeilla ennen perärepun purkamista :(
Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7384
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

Mitä pumpusta etit nypytykseen? Se on joko täytösventtiili joka vuotaa tai männän tiiviste. Yleensä täytösventtiili. Kunnostus n. 1000 € tietämissä ollut ennen.

Onko kolminokka ja vivut oikeassa asennossa?

Ennen nostolaite nosti kunnolla?

Mitä kertoo ulkopuolisen hydrauliikan paine painemittarilla vallitsevasta painetasosta?

Kuulostasi äkkinäisen korvaan siltä, että sinulla on kyntötunnustelu päällänsä jollain tavalla myös asennonsäädön alueella?
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
okko
Kolmos -nuffisti
Viestit: 12
Liittynyt: 21 Tammi 2015, 23:14

Kiitos vastauksesta. Jaksaa kyllä kippiä nostaa, eli painetta on. Pitänee ottaa kansi auki ja ihmetellä vipuja.
Vastaa Viestiin