Kysästään nyt tämmöstäkin. Minkälainen homma on mällätä mielellään valkolakkinen Junkkarihytti tohon 4/65:een? Ja missä hinnoissa liikkuvat purkaamoilla? Pölyallergian takia olis kiva olla hytti niin ei ruoppamaa tukkisi naamaa.
Entäs onko perä semmoinen että sinne passaa Ylön hissikoukku? Ja olisiko jollakulla tehdä piirustuksia siitä? Jotenkin luotan hissikoukkuun eniten.
Ja vielä: kummat maa- ja metsätalouskäyttöä ajatellen? 13.6-38:t Radiaalit vai 16.9-30:t ristikudokset juuripyöriksi? Levikkeinä on 12.4-36 ristikkäät.
Hytistä ja vetokoukusta
Valvoja: automies560
-
Osmo_
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 455
- Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
- Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
- NLCF r.y jäsen Nro: 161
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
-
Seppo-L
- Kutos -nuffisti
- Viestit: 73
- Liittynyt: 22 Maalis 2014, 11:04
- Konekalustoani: Nuffit: 4/60+KKK vm63, four vm58, 10/60 vm66, 4/65 vm69+ukkomestari 355, 4/65 vm68+simson junior. Leyland 255 vm76, Massey-Harris 745, Fordson Super Major vm62
- NLCF r.y jäsen Nro: 290
- Paikkakunta: Haapavesi
Käsittääkseni "valkolakkinen" käy heittämällä paikoilleen kuten samoin ylön hissikoukku. Metsään jos mieli tekee niin ristikudosrengas on oikea vaihtoehto.
-
Osmo_
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 455
- Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
- Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
- NLCF r.y jäsen Nro: 161
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Tarkoituksenani on siis tehdä itse tuo koukku. Mutta tarttisin vaan kuvia ja hiukan mittoja. Hytin kanssa funtsin että jos tekis itte senkin.
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
-
sompio
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 928
- Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:22
- NLCF r.y jäsen Nro: 110
- Paikkakunta: Kangasniemi
Mites se menee näitten traktorinkoukkujen kanssa, onko oma tekele katsastettava? Ainakin henkilöautoissa aikoinaan oli tämä velvoite. Nykyään ei taida enää autoon omatekemää edes saada asentaa, en ole ihan varma.
-
Osmo_
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 455
- Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
- Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
- NLCF r.y jäsen Nro: 161
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Pakko on ainakin korjata vanha. Ilmeisesti kärry on kaatunut koska perän alla tuleva taaki on kiertynyt. Lisäksi itse koukkutappi on liian ohkanen. Myöskin pitää suunnitella "käyttömukavuuteen liittyviä parannuksia ja ideoita". Toisinsanoen lukon avausvipu oikealle puolen, paremmin esille ja ulottuville. Toi Ylöläinen tulee voimanoton laakerikannen pultteihin ja siellä alempana ja likempänä vetovarsien etupäätä oleviin noin 3/4" pultteihin?
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
-
Puskajussi
- Kolmos -nuffisti
- Viestit: 12
- Liittynyt: 31 Heinä 2014, 05:30
- Konekalustoani: Leyland 270
Mihis hintaan hissikoukku liikahtaa Haapajärveltä? Kiinnostais laittaa 270:seen...




