Toitotusta

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

Kuukuna
Nelos -nuffisti
Viestit: 24
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 22:50
Paikkakunta: Valpperi
Viesti:

Kuukuna toivottaa juuri Sinulle oikein menestyksekästä mutta mukavaa alkanutta vuotta!!! :D
Ilman vihtaa ei aikamies voi saada keneltäkään selkäsaunaa!!!
jokke
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 641
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 06:39
Konekalustoani: Nuffield M4 -51 Nuffield Universal -58 Nuffield 460/ Ukkomestari -63 Nuffield 460 KKK -64 Nuffield 10/60-64 Eka-Nuffield 10/60 -67 Nuffield 4/65 -69 Nuffield 3/45 -69 Major Roadless Manuel -59 David Brown 880 -70 Austin ka-auto WFK 100 -65
NLCF r.y jäsen Nro: 9

Hyvää Uutta Vuotta vaan sinne Valpperinkin suuntaan :wink:
Ps. Onkos kuukunavideoita tehty lisää kun tuo kelikin on nyt sopiva ajella ilman paitaa :lol:
Kuukuna
Nelos -nuffisti
Viestit: 24
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 22:50
Paikkakunta: Valpperi
Viesti:

Kolme on kuvattu jo aikaa sitten, mut ko en oo saanu aikaseks panna niit esil :oops:

Joskos laittais piakkoin ton "Kesälaiskan" :D
Ilman vihtaa ei aikamies voi saada keneltäkään selkäsaunaa!!!
Vastaa Viestiin