Toitotusta
Valvoja: automies560
Kuukuna toivottaa juuri Sinulle oikein menestyksekästä mutta mukavaa alkanutta vuotta!!! 
Ilman vihtaa ei aikamies voi saada keneltäkään selkäsaunaa!!!
-
jokke
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 641
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 06:39
- Konekalustoani: Nuffield M4 -51 Nuffield Universal -58 Nuffield 460/ Ukkomestari -63 Nuffield 460 KKK -64 Nuffield 10/60-64 Eka-Nuffield 10/60 -67 Nuffield 4/65 -69 Nuffield 3/45 -69 Major Roadless Manuel -59 David Brown 880 -70 Austin ka-auto WFK 100 -65
- NLCF r.y jäsen Nro: 9
Hyvää Uutta Vuotta vaan sinne Valpperinkin suuntaan
Ps. Onkos kuukunavideoita tehty lisää kun tuo kelikin on nyt sopiva ajella ilman paitaa
Ps. Onkos kuukunavideoita tehty lisää kun tuo kelikin on nyt sopiva ajella ilman paitaa
Kolme on kuvattu jo aikaa sitten, mut ko en oo saanu aikaseks panna niit esil
Joskos laittais piakkoin ton "Kesälaiskan"
Joskos laittais piakkoin ton "Kesälaiskan"
Ilman vihtaa ei aikamies voi saada keneltäkään selkäsaunaa!!!



