Jasa kirjoitti:Käsitinkö nyt oikein että Örfliitti yrittää viestittää että hänellä olisi ollut viimeisen valmistus vuoden eli 1953 vuoden bensa Fergu.Muistaako Örfliitti että miltä vuodelta Konedatan Ferguson taulukko oli

Eihän se minun mielestäni tarkoita sitä että jos taulukko ilmoittaa vaan jonkun vuosiluvun niin jonkin mallin valmistus olisi loppunut juuri siihen vuosilukuun mitä taulukko ilmoittaa.
Et todellakaan halunnut käsittää oikein! Miten ihmeessä voisi olla, jos kerron, että minulla on ollut vuoden 1953 bensa-Fergu ja näyttelyissäkin näkynyt jopa vuoden 1956 bensa-Ferguja, että tuotanto olisi päättynyt jo 1951? Ferguson-tallin edustajahan käski sitten kattoa Fergujen valmistusvuosia juuri Konedatan taulukosta ja siellä taulukon laatija ilmoittaa käsityksensä, että bensa-Ferguja ei ole tehty vuoden 1951 jälkeen! Sen tiedon osoittamista virheelliseksi koitin tuoda esille!
Konedatahan on netissä oleva suomenkielinen erimerkkisten traktoreitten ja puimureitten teknisiä tietoja käsittelevä sivusto se, milloinka esim. Fergusonin TE20-sarjan tiedot sinne tulivat ei ole tarkkaan tiedossa mutta pari kolme vuotta olisi ehkä aika lähellä?, muut Massikat siellä ovat olleet sivuston alusta asti.
Kyllä minun mielestäni eri taulukoita luettaessa valmistusvuodet ilmoittavat juurikin sen jakson, jolloin jotain tuotetta tai tavaraa jne. olisi valmistettu
TAULUKON LAATIJAN mukaan!
Tässä Konedatan Ferguson taulukko:
http://www.konedata.net/Traktorit/FergusonTE20.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Aina ei kannata todellakaan ihan kaikkea "vetää sisälleen", mitä eri "taulukoista" näkee taikka naapureilta kuulee jne!