Vuosi 2008 kohta takana päin!

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7384
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

On aika kiitosten!

Tämä vuosi, mallia 2008 jää varmasti monen traktoriharrastajan mieliin ja myös Nuffield ja Leyland traktoreiden historiaan suomessa.

Niin vain kääntyy poispäin se vuosi, jolloin Nuffield - Leyland Club Finland ry perustettiin.

Tunnelma perustamiskokouksessa oli odottavainen ja osin epäileväinen. Hieman mietimme, kuinkahan järjestön toiminta tulee alkamaan.

Nyt kun tämä vuosi alkaa olla lopuillaan, on aika kertoa hieman järjestömme toiminnasta.

Olimme kesänaikaan kahdessa suuressa tapahtumassa esillä. Sekä Farmari -messuilla lahdessa, että Rauta Ja Petrooli -tapahtumassa hyvinkäällä. Molemmissa tapahtumissa saimme mukavan vastaanoton ja kiinnostuneita riitti.

Lisäksi saimme usealta suunnalta apuja toimintamme aloittamiseen. Heitä muistimme pienellä tiedotteella tuossa ennen joulua.

Samoin jäsenemme saivat jäsentiedotteen, mallia nro. yksi.
Tulevaisuudessa on jäsentiedotteesta tarkoitus kasata N ja L -tietopaketti, NLCF ry:n tiedotuksien lisäksi.

Vuoden 2008 jäsenille jaoimme liittymislahjaksi jäsen t-paidan, noin niinkuin ensimmäisen vuoden kunniaksi.

Nuffield - Leyland Club Finland ry:llä on nyt jäseniä 109, ja tämän aamun tilanteen mukaan kaikenkaikkiaan jäsenhakemuksia tullut 118 kappaletta!


Kiitän omasta puolestani kaikkia toimintaan mukaan lähteneitä, toimintaa avustaneita ja kaikkia niitä ketkä ovat kortensa kekoon laittaneet tämän asian puolesta.

Toivon, että ensivuosi tulisi olemaan yhtä aktiivinen tai aktiivisempi tällä saralla, tavoitteeseen pääsemme yhdessä. Ainakin suunnitelmat esillä oloon ovat laajemmat mitä tänä vuonna. Niistä enemmän sitten kevään kuluessa.

Kiitos myös NLCF ry:n puolesta kaikille!

Hyvää ja onnellista uutta vuotta 2009

Terveisin

Joonas Potkonen, puheenjohtaja
Möhköntie 30b
82900 Ilomantsi
040-7306421
nuhvi@nuhvi.net
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
ahven
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1470
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
NLCF r.y jäsen Nro: 267
Paikkakunta: JUUKA

kiitokset myös papattajiinkin puolesta tälle mukavalle porukalle jossa olemme olleet kuin kiäpä koivun kylessä ja muuten ei varmaan olis ollu näinkää vilikas vuos kuin mitä oli.ja maisterille eri toteen kiitos sivun yllä pijosta. ja hyvvee uutta vuotta tasapuolisesti kaikille toevoo vuon 2008 NUHVISTI :lol: :lol:
aja millä ajat mutta majorilla loput
ford2000
Nelos -nuffisti
Viestit: 24
Liittynyt: 28 Tammi 2008, 19:10
Paikkakunta: valtimo

hywwee uutta vuotta vuan kaikille!
V602T
Proto suunnittelija
Viestit: 114
Liittynyt: 25 Maalis 2008, 12:30
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Hyvää tulevaa vuotta alan harrastajille
10/60 TenSpeed
Nuhvitietäjä
Viestit: 353
Liittynyt: 12 Huhti 2007, 09:01
NLCF r.y jäsen Nro: 008
Paikkakunta: Kontiolahti

Hyvää ja turvallista vuodenvaihetta sekä iloista ja tapahtuma rikasta vuotta 2009. Pitäkee hauskoo, sopivasti. :wink:
NUFFIELD 10/60 vm -65
DAVID BROWN 25D VM-54
FERGUSON TEF-20 vm -55
FIAT+HYMAS KAIVURI vm-64
DNEPR 650 SIVUVAUNULLA vm -70
PAPPA TUNTURI AUTOMAATTI vm-73
+ muut ns, kolhoosi koneet
kari t
Vuoden 2012 Nuffisti
Viestit: 5129
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
NLCF r.y jäsen Nro: 19
Paikkakunta: Pattijoki

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA

Toiseen kertaan :lol: haitanneeko tuo :lol:
Oteetanpa tavoitteeksi että vuoden 2009 lopussa saatais tuo jäsenmäärä 200:aan :?: Yhteistyöllä se onnistunee :lol:
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938

Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
pets
Nuhvitietäjä
Viestit: 241
Liittynyt: 22 Syys 2007, 00:34
Paikkakunta: Hämeenlinna

Hyvät uudet vuodet ja olkaa varovaisia viinan ja rakettien suhteen.
DB-990 jd-6200 jd-6410 jd-6430 tc-54 Suburban
Jakari
Proto suunnittelija
Viestit: 101
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 18:32
Paikkakunta: Espoo

Toivotan kerholaisille ja kerholle Kaikkea Hyvää vuodelle 2009!

Samalla kohotan maljan keväällä edesmenneen Johan Vennisen kunniaksi !

Jakari
Tammi
Nuhvitietäjä
Viestit: 442
Liittynyt: 19 Marras 2007, 00:23
Paikkakunta: Nunnanlahti

Hyvää ja menestyksellistä vuotta 2009 kaikille traktoriharrastajille.
Kahta en vaihtais, toinen on. ...
ja vielä kolmannen polven poikamies
anglia67
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1279
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)

HAUSKAA UUTTA VUOTTA kaikille tasapuolisesti :wink:
Hattu päähän ja hyvästi!
_Leyland_
Nuhvitietäjä
Viestit: 289
Liittynyt: 01 Joulu 2008, 17:39

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE!!!!
Avatar
Warpu
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1684
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
NLCF r.y jäsen Nro: 22
Paikkakunta: Anjala / Kouvola

Ja Tässä Vaiheessa HYVÄÄ KULUVAA VUOTTA!!!!!!!!
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
nuffi59
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 854
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 17:48

Hyvää ja nuffirikasta uuttavuotta kaikille!
Paljon elämässä säästää kun Nuffilla päästää
pets
Nuhvitietäjä
Viestit: 241
Liittynyt: 22 Syys 2007, 00:34
Paikkakunta: Hämeenlinna

Tervetuloa taas uuden karheaan vuoteen ja sen ensimmäiseen aamuun, toivottavasti kaikki heräävät kaikki oleelliset osat paikalllaan ja kunnossa.
DB-990 jd-6200 jd-6410 jd-6430 tc-54 Suburban
mape
Proto suunnittelija
Viestit: 162
Liittynyt: 24 Helmi 2008, 20:33
Paikkakunta: Siilinjärvi

hyvää uutta vuotta kaikille jäsenille. tulevana vuonna varmasti tulee pelastettua monta nuhvia... :D :D :D :D :D
Vastaa Viestiin