On aika kiitosten!
Tämä vuosi, mallia 2008 jää varmasti monen traktoriharrastajan mieliin ja myös Nuffield ja Leyland traktoreiden historiaan suomessa.
Niin vain kääntyy poispäin se vuosi, jolloin Nuffield - Leyland Club Finland ry perustettiin.
Tunnelma perustamiskokouksessa oli odottavainen ja osin epäileväinen. Hieman mietimme, kuinkahan järjestön toiminta tulee alkamaan.
Nyt kun tämä vuosi alkaa olla lopuillaan, on aika kertoa hieman järjestömme toiminnasta.
Olimme kesänaikaan kahdessa suuressa tapahtumassa esillä. Sekä Farmari -messuilla lahdessa, että Rauta Ja Petrooli -tapahtumassa hyvinkäällä. Molemmissa tapahtumissa saimme mukavan vastaanoton ja kiinnostuneita riitti.
Lisäksi saimme usealta suunnalta apuja toimintamme aloittamiseen. Heitä muistimme pienellä tiedotteella tuossa ennen joulua.
Samoin jäsenemme saivat jäsentiedotteen, mallia nro. yksi.
Tulevaisuudessa on jäsentiedotteesta tarkoitus kasata N ja L -tietopaketti, NLCF ry:n tiedotuksien lisäksi.
Vuoden 2008 jäsenille jaoimme liittymislahjaksi jäsen t-paidan, noin niinkuin ensimmäisen vuoden kunniaksi.
Nuffield - Leyland Club Finland ry:llä on nyt jäseniä 109, ja tämän aamun tilanteen mukaan kaikenkaikkiaan jäsenhakemuksia tullut 118 kappaletta!
Kiitän omasta puolestani kaikkia toimintaan mukaan lähteneitä, toimintaa avustaneita ja kaikkia niitä ketkä ovat kortensa kekoon laittaneet tämän asian puolesta.
Toivon, että ensivuosi tulisi olemaan yhtä aktiivinen tai aktiivisempi tällä saralla, tavoitteeseen pääsemme yhdessä. Ainakin suunnitelmat esillä oloon ovat laajemmat mitä tänä vuonna. Niistä enemmän sitten kevään kuluessa.
Kiitos myös NLCF ry:n puolesta kaikille!
Hyvää ja onnellista uutta vuotta 2009
Terveisin
Joonas Potkonen, puheenjohtaja
Möhköntie 30b
82900 Ilomantsi
040-7306421
nuhvi@nuhvi.net
Vuosi 2008 kohta takana päin!
Valvoja: automies560
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
ahven
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
kiitokset myös papattajiinkin puolesta tälle mukavalle porukalle jossa olemme olleet kuin kiäpä koivun kylessä ja muuten ei varmaan olis ollu näinkää vilikas vuos kuin mitä oli.ja maisterille eri toteen kiitos sivun yllä pijosta. ja hyvvee uutta vuotta tasapuolisesti kaikille toevoo vuon 2008 NUHVISTI

aja millä ajat mutta majorilla loput
-
10/60 TenSpeed
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 353
- Liittynyt: 12 Huhti 2007, 09:01
- NLCF r.y jäsen Nro: 008
- Paikkakunta: Kontiolahti
Hyvää ja turvallista vuodenvaihetta sekä iloista ja tapahtuma rikasta vuotta 2009. Pitäkee hauskoo, sopivasti. 
NUFFIELD 10/60 vm -65
DAVID BROWN 25D VM-54
FERGUSON TEF-20 vm -55
FIAT+HYMAS KAIVURI vm-64
DNEPR 650 SIVUVAUNULLA vm -70
PAPPA TUNTURI AUTOMAATTI vm-73
+ muut ns, kolhoosi koneet
DAVID BROWN 25D VM-54
FERGUSON TEF-20 vm -55
FIAT+HYMAS KAIVURI vm-64
DNEPR 650 SIVUVAUNULLA vm -70
PAPPA TUNTURI AUTOMAATTI vm-73
+ muut ns, kolhoosi koneet
-
kari t
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5129
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
HYVÄÄ UUTTAVUOTTA
Toiseen kertaan
haitanneeko tuo
Oteetanpa tavoitteeksi että vuoden 2009 lopussa saatais tuo jäsenmäärä 200:aan
Yhteistyöllä se onnistunee 
Toiseen kertaan
Oteetanpa tavoitteeksi että vuoden 2009 lopussa saatais tuo jäsenmäärä 200:aan
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !



