Leyland 2100
Valvoja: automies560
Kontti paikallaan..moottorin kummityynyt laitettu...takarenkaat laitettu...taitaa joutaa talviteloille...hytti on sisältä revitty paljaaksi ..lupasin emännälle ens talvelle lumikoneeksi,kun itse ajelen Brayllä.
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
Vai lumikoneeksi emännällenuffiko kirjoitti:Kontti paikallaan..moottorin kummityynyt laitettu...takarenkaat laitettu...taitaa joutaa talviteloille...hytti on sisältä revitty paljaaksi ..lupasin emännälle ens talvelle lumikoneeksi,kun itse ajelen Brayllä.
Onko muuten kellään tietoa, että minkälaiset pyöräpainot on 2100:ssa ollut aikoinaan saatavilla? Kai noihin takapäähänkin on jotain painoja saanut?
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
Niin on tietysti, meinasin olisko irroitettavia ollut aikoinaan saatavilla. Enkä ole Suomessa muuten nähnyt kuutosissa kuin tavallisia vanteita, kai niitä jotkut silti on uutena ostanut aikoinaan.nuffiko kirjoitti:yleensä valuvanteelliset keskiöt...
-
Henkka
- Vitos -nuffisti
- Konekalustoani: Massikka 35X, Ford 4550
Huh, onnex kysymyksessä taitaa olla oikea velho
Itellä olis voinu tirahtaa tippa poskelle ja toinen pöksyihin
Varmaan saa muija kovan raudan sitten jonain päivänä. Onnea ja menestystä..
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
UniversalDM4 kirjoitti:nuffiko kirjoitti:Kontti paikallaan..moottorin kummityynyt laitettu...takarenkaat laitettu...taitaa joutaa talviteloille...hytti on sisältä revitty paljaaksi ..lupasin emännälle ens talvelle lumikoneeksi,kun itse ajelen Brayllä.
Teetkö sen hytin yläpaneelin kokonaan uudestaan "omasta päästä" vaiko pidättäydytkö alkuperäisessä ratkaisussa? Itse ajattelin sen rakentaa jossain vaiheessa vähän tukevammaksi ja laittaa sinne sähkökeskuksen työvaloja varten.
- UniversalDM4
- Melkoinen nuhvisti
Olikos kenelläkään tiedossa mikä sen ensimmäisen Suomeen tuodun Leyland 2100:n valmistenumero on? Minulla on n.100 yksilöä ennen "nuffiko"-nimimerkin ilmoittamaa yksilöä valmistunut.
Hiukan asiaa sivuten: Oliskohan alkupään 2100 Leukkuja Suomessa esim. semmoinen yksilö, joka esiintyy kesän 1974 Peltopirkkalehden apulantajutun yhteydessä olevassa valokuvassa äestämässäUniversalDM4 kirjoitti:Olikos kenelläkään tiedossa mikä sen ensimmäisen Suomeen tuodun Leyland 2100:n valmistenumero on? Minulla on n.100 yksilöä ennen "nuffiko"-nimimerkin ilmoittamaa yksilöä valmistunut.