Tormuuttelin kotio pari kilometriä,ohjaus veteli sinne tänne,hyvä kun tiellä pysyi....pihassa huomasin että ohjausnivelet kaikki tohjona.
Peruuttaessa kuului takaa jumalaton pamaus....siinä meni pakki
Ulosottoa kokeiltaessa kumpikaan puoli ei pelannut...seuraavana päivänä purkaessa huomattiin että kaikki ulosoton rattaat oli "majava" syönyt ja laakereiden rungot pohjalla tuhannen paskana.
Joo,jätettiin kesälle pientä remppaa...mm.hytin irrotus edessä...
PS.onko kellään tiedossa halpaa kutosleukkus varaosiksi.
PS.Kyllä tästä vielä kunnon lelu tulee...



