Leyland 2100

Keskustelua Leyland -traktoreista

Valvoja: automies560

nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015

pakki korjattu...samoin muuta pientä...osia putsailtu ja puhallettu...konttikin tuli nyt loman aikaan hommattua....siitä se edistyy...kasausvaihetta enää... :)
nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015

Kontti paikallaan..moottorin kummityynyt laitettu...takarenkaat laitettu...taitaa joutaa talviteloille...hytti on sisältä revitty paljaaksi ..lupasin emännälle ens talvelle lumikoneeksi,kun itse ajelen Brayllä.
UniversalDM4
Melkoinen nuhvisti

nuffiko kirjoitti:Kontti paikallaan..moottorin kummityynyt laitettu...takarenkaat laitettu...taitaa joutaa talviteloille...hytti on sisältä revitty paljaaksi ..lupasin emännälle ens talvelle lumikoneeksi,kun itse ajelen Brayllä.
Vai lumikoneeksi emännälle :lol:

Onko muuten kellään tietoa, että minkälaiset pyöräpainot on 2100:ssa ollut aikoinaan saatavilla? Kai noihin takapäähänkin on jotain painoja saanut?
nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015

yleensä valuvanteelliset keskiöt... :wink:
UniversalDM4
Melkoinen nuhvisti

nuffiko kirjoitti:yleensä valuvanteelliset keskiöt... :wink:
Niin on tietysti, meinasin olisko irroitettavia ollut aikoinaan saatavilla. Enkä ole Suomessa muuten nähnyt kuutosissa kuin tavallisia vanteita, kai niitä jotkut silti on uutena ostanut aikoinaan.
nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015

Varaosa kuvastosta äkkivilkaisulla katsoin että eteen on saanut vanteen ulko- että sisäpuolelle ja taaksekin lisävarusteena vannepainot.Eli löytyy irtonaisia.Erinäköiset ovat kuin nuffetissa....
Henkka
Vitos -nuffisti
Konekalustoani: Massikka 35X, Ford 4550

Huh, onnex kysymyksessä taitaa olla oikea velho :shock: Itellä olis voinu tirahtaa tippa poskelle ja toinen pöksyihin :lol: Varmaan saa muija kovan raudan sitten jonain päivänä. Onnea ja menestystä..
nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015

[quote="UniversalDM4"]

Vai lumikoneeksi emännälle :lol:

quote]

Ei kai sille Braytä uskalla antaa,eikä siinä oo koppia.Leukussahan on lämmitetty hyttä. :!:
UniversalDM4
Melkoinen nuhvisti

UniversalDM4 kirjoitti:
nuffiko kirjoitti:Kontti paikallaan..moottorin kummityynyt laitettu...takarenkaat laitettu...taitaa joutaa talviteloille...hytti on sisältä revitty paljaaksi ..lupasin emännälle ens talvelle lumikoneeksi,kun itse ajelen Brayllä.

Teetkö sen hytin yläpaneelin kokonaan uudestaan "omasta päästä" vaiko pidättäydytkö alkuperäisessä ratkaisussa? Itse ajattelin sen rakentaa jossain vaiheessa vähän tukevammaksi ja laittaa sinne sähkökeskuksen työvaloja varten.
UniversalDM4
Melkoinen nuhvisti

Olikos kenelläkään tiedossa mikä sen ensimmäisen Suomeen tuodun Leyland 2100:n valmistenumero on? Minulla on n.100 yksilöä ennen "nuffiko"-nimimerkin ilmoittamaa yksilöä valmistunut.
Örfliitti
Nuhvitietäjä

UniversalDM4 kirjoitti:Olikos kenelläkään tiedossa mikä sen ensimmäisen Suomeen tuodun Leyland 2100:n valmistenumero on? Minulla on n.100 yksilöä ennen "nuffiko"-nimimerkin ilmoittamaa yksilöä valmistunut.
Hiukan asiaa sivuten: Oliskohan alkupään 2100 Leukkuja Suomessa esim. semmoinen yksilö, joka esiintyy kesän 1974 Peltopirkkalehden apulantajutun yhteydessä olevassa valokuvassa äestämässä :?:
Ipi
Nelos -nuffisti

Onkos kenelläkään ajokunnossa olevaa kuutosleukkua? (siis totta kai jollakin on) Voisikos joku nauhoittaa siitä käynnistys- ja tyhjäkäyntiäänen 3d projektia varten?
Leyland 272 -76
Vastaa Viestiin