Lähinnä kiinnostaisi kiinnityssysteemit ja muoto.
Ja tokihan voi tarjota orginellejakin jos ylimääräiset sattuu nurkissa pyörimään
Kuvathan löytävät parhaiten perille s-postiin kontio88(at)hotmail.com
kiitos jo etukäteen!
Valvoja: automies560
Jamppi teetti noita peltisepällä, liekö onnistuisi vieläNuutu kirjoitti:Tervehdys! Tarkoituksena oisi näpätä sivupellit Leukkuun talveksi. Ja siksi kyselenkin, josko jollakulla sattuisi olemaan kuvia alkuperäisistä pelleistä?
Lähinnä kiinnostaisi kiinnityssysteemit ja muoto.
Ja tokihan voi tarjota orginellejakin jos ylimääräiset sattuu nurkissa pyörimään
Kuvathan löytävät parhaiten perille s-postiin kontio88(at)hotmail.com
kiitos jo etukäteen!