344 sivupellit?

Keskustelua Leyland -traktoreista

Valvoja: automies560

Nuutu
Nuhvitietäjä
Viestit: 343
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 17:45
Paikkakunta: Polvijärvi

Tervehdys! Tarkoituksena oisi näpätä sivupellit Leukkuun talveksi. Ja siksi kyselenkin, josko jollakulla sattuisi olemaan kuvia alkuperäisistä pelleistä?
Lähinnä kiinnostaisi kiinnityssysteemit ja muoto.
Ja tokihan voi tarjota orginellejakin jos ylimääräiset sattuu nurkissa pyörimään
Kuvathan löytävät parhaiten perille s-postiin kontio88(at)hotmail.com
kiitos jo etukäteen! :)
Avatar
nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015
Viestit: 2590
Liittynyt: 29 Touko 2007, 21:11
Paikkakunta: Ylä-Savo

Nelosnuhvilla yhdet mallit..

Kuva
Avatar
nuhvi63
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 3967
Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
NLCF r.y jäsen Nro: 12
Paikkakunta: YLÄMAA

Nuutu kirjoitti:Tervehdys! Tarkoituksena oisi näpätä sivupellit Leukkuun talveksi. Ja siksi kyselenkin, josko jollakulla sattuisi olemaan kuvia alkuperäisistä pelleistä?
Lähinnä kiinnostaisi kiinnityssysteemit ja muoto.
Ja tokihan voi tarjota orginellejakin jos ylimääräiset sattuu nurkissa pyörimään
Kuvathan löytävät parhaiten perille s-postiin kontio88(at)hotmail.com
kiitos jo etukäteen! :)
Jamppi teetti noita peltisepällä, liekö onnistuisi vielä :shock:
Miulle ainakin sopivat hyvin paikalleen.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Vastaa Viestiin