Leyland 344 ´71

Keskustelua Leyland -traktoreista

Valvoja: automies560

Avatar
Warpu
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1684
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
NLCF r.y jäsen Nro: 22
Paikkakunta: Anjala / Kouvola

nätillä ajolla ollu kun ei oo poikki menny 8)
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
ESM
Nuhvitietäjä
Viestit: 239
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 18:31
Paikkakunta: Koria

Nuffieldmaster kirjoitti:Paljonko pitää olla tunteja, että tappi näyttää tältä?
Jos koneessa on eripituiset vetovarret tapit saattavat kulua hyvinkin nopeasti tuon näköisiksi.
3DL -60,4DM-61
Osmo_
Nuhvitietäjä
Viestit: 455
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
NLCF r.y jäsen Nro: 161
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Taikka pallonivel leipassut ittensä kiinni ja kalsonnut loven. Näin eräässä Teeeeeeeeläisessä kävi.
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Nuutu
Nuhvitietäjä
Viestit: 343
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 17:45
Paikkakunta: Polvijärvi

Jahans! Tässä sitä ollaan, pienen kirjottelutauon jälkeen. :D
Hirmusesti ei ole joutavaa aikaa ollu tätä Leulanttia ropata, mutta jotain pientä kuitenkin on kerenny naplaamaan.
Ohessa muutamia kuvia. :)
Liitteet
Vetolaitekkin on varsin surkean näköinen. Oikomishoitoa ja vahvistamista ainakin tiedossa.
Vetolaitekkin on varsin surkean näköinen. Oikomishoitoa ja vahvistamista ainakin tiedossa.
vetolaite (640x480) (600x450).jpg (228.16 KiB) Katsottu 4113 kertaa
Ei kannattanu alkaa vanhoja nostovarrentappeja täyttämään, kun sorvi tekee uuden ja paljon vähemmällä vaivalla :)
Ei kannattanu alkaa vanhoja nostovarrentappeja täyttämään, kun sorvi tekee uuden ja paljon vähemmällä vaivalla :)
Raidetankoon uudet päät.
Raidetankoon uudet päät.
mekanismi2 (600x800) (480x640).jpg
Tunnustelun vipu oli totaalisen jumissa. Parempi purkaa koko laitos.
Tunnustelun vipu oli totaalisen jumissa. Parempi purkaa koko laitos.
Nuffi= King of the road
Vastaa Viestiin