TV- ohjelma ,minkä katsot

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

Avatar
nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015
Viestit: 2590
Liittynyt: 29 Touko 2007, 21:11
Paikkakunta: Ylä-Savo

säännöllisesti joko boxilta tai suoraan livenä.!!

Kerropas se!

Itse jäänyt koukkuun tähän Pahan ajojahti sarjaan!!
Tulee sunnuntaina kympin uutisten jälkeen.

Tietty Avara luonto tulee katsottua melkein aina , samoin luonto-ohjelmat kaikki , mitä tulee.
Uutisia,säätä ja sen semmoista aina kun sattuu kohdille.
fiigumies
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1701
Liittynyt: 05 Maalis 2010, 08:34
Konekalustoani: FORDSON MAJOR vm.1957 ja FIATAGRI 70-90DT vm.1987+ISME 1400
Paikkakunta: Hamina/Kannusjärvi

Ei tuu mitää katottuu säännöllisesti, satunnaisesti uutiset, sää, luonto-ohjelmia, poliisit, tulli, 112, salatut elämät ja jos joku mielenkiintonen ohjelma sattuu tulemaa kun kanavia selaa niin sitä tulee katottua..
-fiigumies-
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

UTD eka kausi tuli katottua, nyt tuijotellaan kautta II ja sen toista jaksoa..... Pirunpelto oli toinen mikä tuli AINA katottua, pajan kiireistä huolimatta.....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
Avatar
nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015
Viestit: 2590
Liittynyt: 29 Touko 2007, 21:11
Paikkakunta: Ylä-Savo

Entäs BB??
fiigumies
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1701
Liittynyt: 05 Maalis 2010, 08:34
Konekalustoani: FORDSON MAJOR vm.1957 ja FIATAGRI 70-90DT vm.1987+ISME 1400
Paikkakunta: Hamina/Kannusjärvi

nuffiko kirjoitti:Entäs BB??
EN katso moista p*skaa
-fiigumies-
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

fiigumies kirjoitti:
nuffiko kirjoitti:Entäs BB??
EN katso moista p*skaa
Samaan sarjaan kuuluu salkkarit, huutokauppakeisarit, maajussit, henkenpelastajat, ym muut vähänkään vastaavat p-skat prokkikset.....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
Avatar
nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015
Viestit: 2590
Liittynyt: 29 Touko 2007, 21:11
Paikkakunta: Ylä-Savo

Emäntä laittoi itselleen Canal digital lautasantennin ja entiedämitäpaketin!!
Formulat näkyy, ei kyllä kiinnosta ja potkupalloa ym. urheilua.. :)
Ihan sama onko Kimi 8. vai 12.

Itse menen monesti töihin jo viiteen niin ei paljon viitsi kukkua illalla teeveen takia.
kolmetonnine
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1512
Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20

Pärjään ilman, netissä tulee taas roikuttua liikaakin.. Ylen iltauutiset tulee katsottua 2-3 viikossa, muuten oon tosi huono seuraamaan mittään sarjoja..
Osmo_
Nuhvitietäjä
Viestit: 455
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
NLCF r.y jäsen Nro: 161
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Eipä tule katottua muutakun illan pääuutislähetys.
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Minä sitten katson kaikki ne jotka muut hylkää...
Ihan hyvää ajanvietettä.....ennen iltatoimia :lol:
Mukana kuin peräpukama!
4DM61
Mini -nuhvisti
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Huhti 2014, 13:36
Konekalustoani: Nuffield 4DM, Ford D50, Chevy Silverado 1500 ja tietenki Volvo V70
Paikkakunta: Meri-Lappi

Tokumentit tullee katottua ja sitten tämä "Ihmismetsästäjä". Tulikohan tuo Maxilta, jos oikeen muistan. Ja tietenki lauantaina seitenvitoset on katottava.
Vastaa Viestiin