säännöllisesti joko boxilta tai suoraan livenä.!!
Kerropas se!
Itse jäänyt koukkuun tähän Pahan ajojahti sarjaan!!
Tulee sunnuntaina kympin uutisten jälkeen.
Tietty Avara luonto tulee katsottua melkein aina , samoin luonto-ohjelmat kaikki , mitä tulee.
Uutisia,säätä ja sen semmoista aina kun sattuu kohdille.
TV- ohjelma ,minkä katsot
Valvoja: automies560
-
fiigumies
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1701
- Liittynyt: 05 Maalis 2010, 08:34
- Konekalustoani: FORDSON MAJOR vm.1957 ja FIATAGRI 70-90DT vm.1987+ISME 1400
- Paikkakunta: Hamina/Kannusjärvi
Ei tuu mitää katottuu säännöllisesti, satunnaisesti uutiset, sää, luonto-ohjelmia, poliisit, tulli, 112, salatut elämät ja jos joku mielenkiintonen ohjelma sattuu tulemaa kun kanavia selaa niin sitä tulee katottua..
-fiigumies-
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
UTD eka kausi tuli katottua, nyt tuijotellaan kautta II ja sen toista jaksoa..... Pirunpelto oli toinen mikä tuli AINA katottua, pajan kiireistä huolimatta.....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Samaan sarjaan kuuluu salkkarit, huutokauppakeisarit, maajussit, henkenpelastajat, ym muut vähänkään vastaavat p-skat prokkikset.....fiigumies kirjoitti:EN katso moista p*skaanuffiko kirjoitti:Entäs BB??
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
Emäntä laittoi itselleen Canal digital lautasantennin ja entiedämitäpaketin!!
Formulat näkyy, ei kyllä kiinnosta ja potkupalloa ym. urheilua..
Ihan sama onko Kimi 8. vai 12.
Itse menen monesti töihin jo viiteen niin ei paljon viitsi kukkua illalla teeveen takia.
Formulat näkyy, ei kyllä kiinnosta ja potkupalloa ym. urheilua..
Ihan sama onko Kimi 8. vai 12.
Itse menen monesti töihin jo viiteen niin ei paljon viitsi kukkua illalla teeveen takia.
-
kolmetonnine
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
Pärjään ilman, netissä tulee taas roikuttua liikaakin.. Ylen iltauutiset tulee katsottua 2-3 viikossa, muuten oon tosi huono seuraamaan mittään sarjoja..
-
Osmo_
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 455
- Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
- Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
- NLCF r.y jäsen Nro: 161
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Eipä tule katottua muutakun illan pääuutislähetys.
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5158
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Minä sitten katson kaikki ne jotka muut hylkää...
Ihan hyvää ajanvietettä.....ennen iltatoimia
Ihan hyvää ajanvietettä.....ennen iltatoimia
Mukana kuin peräpukama!
-
4DM61
- Mini -nuhvisti
- Viestit: 4
- Liittynyt: 21 Huhti 2014, 13:36
- Konekalustoani: Nuffield 4DM, Ford D50, Chevy Silverado 1500 ja tietenki Volvo V70
- Paikkakunta: Meri-Lappi
Tokumentit tullee katottua ja sitten tämä "Ihmismetsästäjä". Tulikohan tuo Maxilta, jos oikeen muistan. Ja tietenki lauantaina seitenvitoset on katottava.



