Kansiremppa
Valvoja: automies560
-
Jerppali
- Proto suunnittelija
- Viestit: 174
- Liittynyt: 21 Tammi 2009, 07:33
- Konekalustoani: Fiatagri 70-90 & Isme 1400, Leyland 384
- Paikkakunta: Hamina
Se on nyt leylantti kannen tiivisteen vaihdossa, huoltomies soitti tänään että suuttimet on kunnossa. Tulee uusi termostaatti ja kannen tiiviste ja kansi koneistetaan. Kyllä siitä vielä raktori saadaan 
Leyland 384 Kartano
Fiatagri 70-90
Fiatagri 70-90
-
kari t
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5129
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Käskeppäs huoltomiehen tarkastaa putket, onko halkeimia, mikä on putkien korkeus, suhteessa logiin.
Sen takia varoittelen, kun tuossa omassa 4/65:sessa nuhvissa oli ykköspytyn putkessa halkein ja ykköspytyn kohdalta vasemmassa nurkassa oli putken korkeus lähes login tasossa, elikkä 0,05:sen rakotulkki oli ahdas. Logi kävi koneistamolla, nyt putkien korkeus 0,15 mm, suositus 0,08 - 0,15 mm, sama lienee sinun leukussakin.
Sanokaapa viisammat, mistä johtuu tuo login vääntyminen
1 -2 sylinterin välistä mitattuna 0,10: n tulkki meni kohtuudella viivottimen ja login väliin.
Voisko letkulämmittimen sisäänvienti kyseiseltä nurkalta aiheuttaa tuollaista
Sen takia varoittelen, kun tuossa omassa 4/65:sessa nuhvissa oli ykköspytyn putkessa halkein ja ykköspytyn kohdalta vasemmassa nurkassa oli putken korkeus lähes login tasossa, elikkä 0,05:sen rakotulkki oli ahdas. Logi kävi koneistamolla, nyt putkien korkeus 0,15 mm, suositus 0,08 - 0,15 mm, sama lienee sinun leukussakin.
Sanokaapa viisammat, mistä johtuu tuo login vääntyminen
Voisko letkulämmittimen sisäänvienti kyseiseltä nurkalta aiheuttaa tuollaista
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
Jerppali
- Proto suunnittelija
- Viestit: 174
- Liittynyt: 21 Tammi 2009, 07:33
- Konekalustoani: Fiatagri 70-90 & Isme 1400, Leyland 384
- Paikkakunta: Hamina
Tänään huoltomies soitti että kone on kasassa ja voi hakea pois. Lämpömittari ei kuulemma toimi, pitää tilata uusi anturi ja vaihtaa se... Ja sitten ei muuta kun kovaa ajoa 
Leyland 384 Kartano
Fiatagri 70-90
Fiatagri 70-90
-
Jerppali
- Proto suunnittelija
- Viestit: 174
- Liittynyt: 21 Tammi 2009, 07:33
- Konekalustoani: Fiatagri 70-90 & Isme 1400, Leyland 384
- Paikkakunta: Hamina
Kone toimii hienosti, tänään alkoi sylkemään jäähdytin nestettä ulos... Huoltomies kävi kattomassa ja pakkastulppa on halki... Mistähän noita saa tilattua 
Leyland 384 Kartano
Fiatagri 70-90
Fiatagri 70-90
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Pakkastulppia löytyy kyllä jokaisesta konetarvikeliikkeestä, ainakin pitäisi. Mitat vain mukaan.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
Jerppali
- Proto suunnittelija
- Viestit: 174
- Liittynyt: 21 Tammi 2009, 07:33
- Konekalustoani: Fiatagri 70-90 & Isme 1400, Leyland 384
- Paikkakunta: Hamina
Kuudesta paikasta käytiin kysymässä löytyykö pakkasroppua, ei löytynyt ei edes ikh:n luettelosta... Nyt siihen sitten tehdään kierre ja laitetaan sopiva pultti.
Leyland 384 Kartano
Fiatagri 70-90
Fiatagri 70-90
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Ette kai kyselleet "leylandin pakkastulppaa", vaan olihan vanha malli mukana? IKH:llakin on pakkastulppaa vaikka kuinka, monella mitalla.
Nimittäin mittojen mukaan löytyy ilomantsista todennäköisesti huoltoasemaltakin sekä autotarvikeliikkeestä, aikamoiset valikoimat on ollut noissa. Mikään luettelo ei mahda leylandin pakkastulppaa löytää, vaan mitoilla etsitään.
Nimittäin mittojen mukaan löytyy ilomantsista todennäköisesti huoltoasemaltakin sekä autotarvikeliikkeestä, aikamoiset valikoimat on ollut noissa. Mikään luettelo ei mahda leylandin pakkastulppaa löytää, vaan mitoilla etsitään.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
kari t
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5129
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Työkaluketjun sivuilta löytyi tuollaisia.
MF0375 F0264 MF0372
0650563 - Ø 22,27 mm 13H6432- Ø 32,18 mm - Ø 38,10 mm
MF0375 F0264 MF0372
0650563 - Ø 22,27 mm 13H6432- Ø 32,18 mm - Ø 38,10 mm
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1684
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
melko ympäripyöreetä tuo NOIN 15 mm oisko kyseessä 5/8" eli 15,875mm?
kannattaa mitata reiästä.
http://www.imperialsupplies.com/item/0067050" onclick="window.open(this.href);return false;
kannattaa mitata reiästä.
http://www.imperialsupplies.com/item/0067050" onclick="window.open(this.href);return false;
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um



