Leyland 272 vaihteiston öljytikku
Valvoja: automies560
-
Leukku_272
- Kolmos -nuffisti
- Viestit: 10
- Liittynyt: 13 Syys 2011, 16:29
Käyttöohjekirja puhuu pelkästä tarkistuspropusta, joten onko se sitten niin ettei tässä kyseisessä Leukussa (vm -76, Q-cab) ole sitä tikkua vaihteistossa? Olen yrittäny ettiä mutta en ole onnistunut paikallistamaan kumpaakaan, en tikkua enkä proppua. Olis vaan ihan mukava tietää että vois kattoa öljyt lootasta... Auttakaa avutonta 
- Warpu
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1684
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
- NLCF r.y jäsen Nro: 22
- Paikkakunta: Anjala / Kouvola
Juu ei ole tikkua. Tarkistustulppa/pultti sijaitsee perärepun vasemmalla puolella lähes ulosottoakselin korkeudella,
osoittaa vasemmalle ja kannan koko 9/16" eli n. 14mm
osoittaa vasemmalle ja kannan koko 9/16" eli n. 14mm
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
-
Leukku_272
- Kolmos -nuffisti
- Viestit: 10
- Liittynyt: 13 Syys 2011, 16:29
Kiitokset tästä tiedosta, täytyypä heti huomenissa tarkastaa öljyt 
-
rees
- Proto suunnittelija
- Viestit: 178
- Liittynyt: 02 Helmi 2011, 20:08
- Konekalustoani: Leyland 270,Zetor 5545, Kolb Mark3,HondaTRX300.
- Paikkakunta: kokkola
Minun koneessa 270 vm74, puuttui kans vaihteiston öljytikku ja sitten huomasin tyhjän reijän vaihelootan
vasemmassa etukulmassa,tein siihen tikun kavereilta saamieni mittojen mukaan ja nyt on öljytikku.
Pitkään kans ihmettelin voiko olla ettei olis öljytikkua,luuliln sitä tyhjäksi pultinreijäksi.
vasemmassa etukulmassa,tein siihen tikun kavereilta saamieni mittojen mukaan ja nyt on öljytikku.
Pitkään kans ihmettelin voiko olla ettei olis öljytikkua,luuliln sitä tyhjäksi pultinreijäksi.



