Leyland 272 vaihteiston öljytikku

Keskustelua Leyland -traktoreista

Valvoja: automies560

Leukku_272
Kolmos -nuffisti
Viestit: 10
Liittynyt: 13 Syys 2011, 16:29

Käyttöohjekirja puhuu pelkästä tarkistuspropusta, joten onko se sitten niin ettei tässä kyseisessä Leukussa (vm -76, Q-cab) ole sitä tikkua vaihteistossa? Olen yrittäny ettiä mutta en ole onnistunut paikallistamaan kumpaakaan, en tikkua enkä proppua. Olis vaan ihan mukava tietää että vois kattoa öljyt lootasta... Auttakaa avutonta :D
Avatar
Warpu
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1684
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
NLCF r.y jäsen Nro: 22
Paikkakunta: Anjala / Kouvola

Juu ei ole tikkua. Tarkistustulppa/pultti sijaitsee perärepun vasemmalla puolella lähes ulosottoakselin korkeudella,
osoittaa vasemmalle ja kannan koko 9/16" eli n. 14mm 8)
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
Leukku_272
Kolmos -nuffisti
Viestit: 10
Liittynyt: 13 Syys 2011, 16:29

Kiitokset tästä tiedosta, täytyypä heti huomenissa tarkastaa öljyt :)
rees
Proto suunnittelija
Viestit: 178
Liittynyt: 02 Helmi 2011, 20:08
Konekalustoani: Leyland 270,Zetor 5545, Kolb Mark3,HondaTRX300.
Paikkakunta: kokkola

Minun koneessa 270 vm74, puuttui kans vaihteiston öljytikku ja sitten huomasin tyhjän reijän vaihelootan
vasemmassa etukulmassa,tein siihen tikun kavereilta saamieni mittojen mukaan ja nyt on öljytikku.
Pitkään kans ihmettelin voiko olla ettei olis öljytikkua,luuliln sitä tyhjäksi pultinreijäksi.
Avatar
Warpu
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1684
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
NLCF r.y jäsen Nro: 22
Paikkakunta: Anjala / Kouvola

270 kuuluu vielä mittatikku toisin kuin 272 jossa vain tulppa 8)
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
Vastaa Viestiin