lämpö ongelma 4/65
Valvoja: automies560
-
465 nuhveli
- Kolmos -nuffisti
- Viestit: 13
- Liittynyt: 13 Syys 2010, 19:27
kone kuumenee mutta syylärin neste vaan käin lämpöstä. termostaattiki otettu pois ei auta. onko kellään ollu saman laisia ongelmia.
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5158
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Jäähdyttäjä tukossa, näkyykö korkista että vesi kiertää kunnolla
Vesipumpusta siipi irti, tarvii purkaa että näkyy
Ilmavuoto jäähdytysjärjestelmään joka sekottaa kierron, surkein vaihtoehto
Tai sitten vaan lämpömittari rikki
Vesipumpusta siipi irti, tarvii purkaa että näkyy
Ilmavuoto jäähdytysjärjestelmään joka sekottaa kierron, surkein vaihtoehto
Tai sitten vaan lämpömittari rikki
Mukana kuin peräpukama!
-
465 nuhveli
- Kolmos -nuffisti
- Viestit: 13
- Liittynyt: 13 Syys 2010, 19:27
missäs tommonen ilmavuoto vois olla jos semmonen ois? muualla ku leitkuissa.
-
465 nuhveli
- Kolmos -nuffisti
- Viestit: 13
- Liittynyt: 13 Syys 2010, 19:27
syyläri saattas olla tukossa. täytyy alkaa tutkii sitä jos se ois vian aiheuttaja. alavesiletku tuntuu käteen tyhjältä. saako tommosta syyläriä huuhottua auki jollain liuottimella.
vahva liuos astianpesuaineesta ja käyttelee kuumaksi ja vedet pois. näin muutama kerta niin pitäis helpata toimi ainaki itellä.
NUFFIELD UNIVERSAL FOUR
NUFFIELD 10/60 tenspeed
VALMET 1100 TURBO
AUDI 60 vm-70
SOLIFER SPEED VM-64
FARMET PROJEKTI
NUFFIELD 10/60 tenspeed
VALMET 1100 TURBO
AUDI 60 vm-70
SOLIFER SPEED VM-64
FARMET PROJEKTI
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Ruokasooda kiehuvan veden kanssa vahvalla liuoksella on pelannut mielestäni kohtuullisesti. Pahassa syylärissä kolmesti tuolla liuottanut ja sitten läpihuuhtelu useaan kertaan: Moskaa on pihalla uskomaton määrä!
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
465 nuhveli
- Kolmos -nuffisti
- Viestit: 13
- Liittynyt: 13 Syys 2010, 19:27
MEINAATKO ET OIS JOSTAIN HALKI. EN HUOMANNUT HALKEAMIA KANNESSA KUN LAITOIN SEN PAIKALLEEN. EN SIT TIIÄ ET JOS ON JOSTAIN KANAVASTA HALKI.
-
sompio
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 928
- Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:22
- NLCF r.y jäsen Nro: 110
- Paikkakunta: Kangasniemi
Jäekö Caps Lock piälle, vae oelko tarkotus huuto?

Pistäppä syyler tääteen nestettä ja kone kääntiin. Sitten silimä kovana kahtomaan syylärintäättöaakosta tullooko kuplia, jos tulloo niin kannessa tae kanspahvissa vuoto. Jos ee kuplia ilimene sanotanko 10 minnuuttiin niin vika on jossaen muualla nesteenkierrätysjärjestelmässä.
Pistäppä syyler tääteen nestettä ja kone kääntiin. Sitten silimä kovana kahtomaan syylärintäättöaakosta tullooko kuplia, jos tulloo niin kannessa tae kanspahvissa vuoto. Jos ee kuplia ilimene sanotanko 10 minnuuttiin niin vika on jossaen muualla nesteenkierrätysjärjestelmässä.
-
kultaluoto
- Vitos -nuffisti
- Viestit: 45
- Liittynyt: 05 Marras 2010, 18:46
- NLCF r.y jäsen Nro: 746
- Paikkakunta: närpiö
joo toi ruokasuuda on ehdotomasti paras sillä akat putsaa kahvikeittimetkinNuffieldmaster kirjoitti:Ruokasooda kiehuvan veden kanssa vahvalla liuoksella on pelannut mielestäni kohtuullisesti. Pahassa syylärissä kolmesti tuolla liuottanut ja sitten läpihuuhtelu useaan kertaan: Moskaa on pihalla uskomaton määrä!
kun on kalkkeutunu ja ravintolatkin sillä putsaa vehkeensä
syö säästäen savea sanoi sammakko pojallensa
leyland 384 -72
leyland 384 -72



