yksi tuttukin seassa
http://www.kuukuna.net/
Kunnia sille kelle kunnia kuuluu
Valvoja: automies560
Ovisuukyselyjen mukaan Valpperin vaalipaikalla on toistaiseksi näkynyt oranssinpunaista yllättävän vähän! Keulapaikalla on kyllä oranssi mutta johtavan takana on sitten liuta sinisiä. Eiköhän nyt olisi korkea aika antaa kiriapua oikein porukalla piikkipaikalla olevalle Masterille ja johdattaa oranssiväri voittoon! Puskaradion sieppaaman sinisten huonosti koodatun radioviestin mukaan, joku loppukiritempaus on sinisiltäkin näet odotettavissa.Kuukuna kirjoitti:Nyt on paremmin toimiva äänestyskone toiminnas.