NYT ÄÄNESTÄMÄÄN VUODEN MASINISTIA

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Kaikki joukolla ääniä antamaan kun näkyy olevan
yksi tuttukin seassa :D

http://www.kuukuna.net/

Kunnia sille kelle kunnia kuuluu :wink:
Mukana kuin peräpukama!
Kuukuna
Nelos -nuffisti
Viestit: 24
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 22:50
Paikkakunta: Valpperi
Viesti:

Tulin kattomaan onko tääl sujuvaa vaalipropakandraa olemas, ja löytyyhän sitä! Hianoa!

Eikä lainkaan liika provokatiivist, vaan herrasmiästyyliä toteuttaen :D

On kunniaks kerholle tämmönen sivistyny suhtautuminen asiaan :!:

Onnea taistoon :D
Ilman vihtaa ei aikamies voi saada keneltäkään selkäsaunaa!!!
anglia67
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1279
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)

Ääni annettu.Äänen saaja liittyy oleellisesti tämän foorumin perustamiseen.Ei mitään nimiä :lol: :lol:
Hattu päähän ja hyvästi!
nuffi59
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 854
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 17:48

Juu, ei mitään vaalipropagandaa täällä harrastella, vaan rehellisesti ääni sille kelle se kuuluu. :)

Sattuu vaan olemaan tältä foorumilta hän. :roll:
Paljon elämässä säästää kun Nuffilla päästää
Nuutu
Nuhvitietäjä
Viestit: 343
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 17:45
Paikkakunta: Polvijärvi

mistä tätä ajetaan?
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Otetaan uusiksi tuo äänestys kun Kuukuna on saanut vaalikoneen toimimaan
http://www.kuukuna.net/
Ja ihan siinä etusivulla on napit
Mukana kuin peräpukama!
Kuukuna
Nelos -nuffisti
Viestit: 24
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 22:50
Paikkakunta: Valpperi
Viesti:

Nyt on paremmin toimiva äänestyskone toiminnas.
Ilman vihtaa ei aikamies voi saada keneltäkään selkäsaunaa!!!
Örfliitti
Nuhvitietäjä
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Huhti 2007, 08:58

Kuukuna kirjoitti:Nyt on paremmin toimiva äänestyskone toiminnas.
Ovisuukyselyjen mukaan Valpperin vaalipaikalla on toistaiseksi näkynyt oranssinpunaista yllättävän vähän! Keulapaikalla on kyllä oranssi mutta johtavan takana on sitten liuta sinisiä. Eiköhän nyt olisi korkea aika antaa kiriapua oikein porukalla piikkipaikalla olevalle Masterille ja johdattaa oranssiväri voittoon! Puskaradion sieppaaman sinisten huonosti koodatun radioviestin mukaan, joku loppukiritempaus on sinisiltäkin näet odotettavissa.

Ja, olishan se nyt hieman hassua, jos brittiläisessä traktorihoroskoopissakin (alkaa aina syyskuun alusta) 2007 on nimenomaan hehkuvan oranssin vuosi ja meillä jatkuisi kylmä sininen kausi! Siis kaikki Nuffistit äänestämään ja vilppaasti!
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Nyt on toinen kierros alkanut masinistiäänestyksessä
Kaikki joukolla nappia painamaan kun näkyy vaihtoehdotkin vähenneen
Silmiinpistävän hienoa on nähdä mukana kauniimman sukupuolen edustaja
Sikäli kateellinen olen masinisteille kun tänne nuffifoorumille ei
ensimmäinekään nainen ole ilmottautunut mukaan :D
Tosin miehisenä miehenä en tuota edellistä lausetta sano ääneen :roll:
Mukana kuin peräpukama!
Vastaa Viestiin