Puhdistus aine
Valvoja: automies560
-
Jerppali
- Proto suunnittelija
- Viestit: 174
- Liittynyt: 21 Tammi 2009, 07:33
- Konekalustoani: Fiatagri 70-90 & Isme 1400, Leyland 384
- Paikkakunta: Hamina
Aloitetaanpas vähän keskustelua kun on hiljaista. Mikä on teidän mielestänne paras käsien puhdistus aine jolla lähtee kaikki lika pois? http://www.ironsec.fi/webmarket/images/ ... 0,6%5D.jpg Tämä on mielestäni paras aine 
Leyland 384 Kartano
Fiatagri 70-90
Fiatagri 70-90
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
Samaa ainetta on tullut käytettyä, ihmeen tehokasta
Siinä on hiekanjyviä seassa, hioo kädet puhtaaksi.
Maalatessa kerkesi konemaalia kuivua käteen, koitin kaikki talosta löytyvät aineet läpi, ei lähtenyt. Vasta tuolla saippualla lähti helposti

Maalatessa kerkesi konemaalia kuivua käteen, koitin kaikki talosta löytyvät aineet läpi, ei lähtenyt. Vasta tuolla saippualla lähti helposti
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
-
kari t
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5129
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Tehokasta on tämäkin, http://www.korrek.com/tuotteet/kasipesu ... ineet.html tuo 600 ml purkki löytyy autotallista ,veneestä ja wc:stä.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5158
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Hyviä aineita on tosi helppo löytää ja parhaissa ei ole edes etikettiäkään
Mutta että löytää semmosen aineen että nahka kestää niin se on hankalampaa
Mutta että löytää semmosen aineen että nahka kestää niin se on hankalampaa
Mukana kuin peräpukama!
täällä päin jos ei ole käsien likaannuttua saatavilla kunnon pesuaineta jotka sisältäisivät hiekkaan, niin on käytetty FAIRIA+HIEKKAA kouraan ja hierontaa:D ajaa saman asian, ja on halvempaa:D ja toinen sitten jos on maalia käsissä niin ne lähtee parhaiten saunassa kun on lämmintä joku yli80 astetta, antaa vaan hikeentyä ja pyyhkii pois.
Komppaan. Naapurissa tätä ja ei voi kuin ihmetellä miten hyvin piki lähtee näpeistä. Sitten (pää)työpaikalla on jotain punaista hyytelö ainetta. Kyllä silläkin lika lähtee, kunhan vain jaksaa hieroa. Mutta kyllä tinneri on poikaa.Jerppali kirjoitti:Aloitetaanpas vähän keskustelua kun on hiljaista. Mikä on teidän mielestänne paras käsien puhdistus aine jolla lähtee kaikki lika pois? http://www.ironsec.fi/webmarket/images/ ... 0,6%5D.jpg Tämä on mielestäni paras aine
majuri vm.1956, sillä mennään vaikka kuuhun
http://kuvablogi.com/blog/13067/
http://kuvablogi.com/blog/13067/
-
NH 110-90dtt
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
maalarina tiedän tinnerin tehokkuuden mutta huono puoli on se että nahka kuivuu... käsien pien poistoon käytän fairyä sekotettuna pyykin pesu jauheeseenforssoni kirjoitti:Komppaan. Naapurissa tätä ja ei voi kuin ihmetellä miten hyvin piki lähtee näpeistä. Sitten (pää)työpaikalla on jotain punaista hyytelö ainetta. Kyllä silläkin lika lähtee, kunhan vain jaksaa hieroa. Mutta kyllä tinneri on poikaa.Jerppali kirjoitti:Aloitetaanpas vähän keskustelua kun on hiljaista. Mikä on teidän mielestänne paras käsien puhdistus aine jolla lähtee kaikki lika pois? http://www.ironsec.fi/webmarket/images/ ... 0,6%5D.jpg Tämä on mielestäni paras ainesamalla löytyy kaikki haavatkin ja muistaa ainakin illalla rasvata kädet.
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
-
sompio
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 928
- Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:22
- NLCF r.y jäsen Nro: 110
- Paikkakunta: Kangasniemi
Ja tinnerissä on pesuaineena vielä se ominaisuus että, se imeytyy nopeasti ihon läpi verenkiertoon ja sinnehän se ei kuulu.
Siinä voi käydä ajanmittaan niin ettei muistakkan rasvata käsiä kun on muisti mennyt.
Siinä voi käydä ajanmittaan niin ettei muistakkan rasvata käsiä kun on muisti mennyt.



