Puhdistus aine

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

Jerppali
Proto suunnittelija
Viestit: 174
Liittynyt: 21 Tammi 2009, 07:33
Konekalustoani: Fiatagri 70-90 & Isme 1400, Leyland 384
Paikkakunta: Hamina

Aloitetaanpas vähän keskustelua kun on hiljaista. Mikä on teidän mielestänne paras käsien puhdistus aine jolla lähtee kaikki lika pois? http://www.ironsec.fi/webmarket/images/ ... 0,6%5D.jpg Tämä on mielestäni paras aine 8)
Leyland 384 Kartano
Fiatagri 70-90
Avatar
nelosnuhvi
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 3580
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
Paikkakunta: Rantasalmi

Samaa ainetta on tullut käytettyä, ihmeen tehokasta 8) Siinä on hiekanjyviä seassa, hioo kädet puhtaaksi.
Maalatessa kerkesi konemaalia kuivua käteen, koitin kaikki talosta löytyvät aineet läpi, ei lähtenyt. Vasta tuolla saippualla lähti helposti :shock: 8)
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
kari t
Vuoden 2012 Nuffisti
Viestit: 5129
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
NLCF r.y jäsen Nro: 19
Paikkakunta: Pattijoki

Tehokasta on tämäkin, http://www.korrek.com/tuotteet/kasipesu ... ineet.html tuo 600 ml purkki löytyy autotallista ,veneestä ja wc:stä.
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938

Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
_Leyland_
Nuhvitietäjä
Viestit: 289
Liittynyt: 01 Joulu 2008, 17:39

satunnaisesti tullut käytettyä eri pesuaineita, mutta nyt on purkillinen tuota korrekkia joka on ihan hyvä aine.
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Hyviä aineita on tosi helppo löytää ja parhaissa ei ole edes etikettiäkään :shock:
Mutta että löytää semmosen aineen että nahka kestää niin se on hankalampaa
Mukana kuin peräpukama!
iippo
Proto suunnittelija
Viestit: 197
Liittynyt: 12 Kesä 2007, 10:51
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

minä leivon aina remontin jälkeen. kyllä meillä leipää sitten riittääkin.
sompio
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 928
Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:22
NLCF r.y jäsen Nro: 110
Paikkakunta: Kangasniemi

Ja lääkärithän suosittelevat tummaa leipää :lol: :lol: :lol:
makke--
Vitos -nuffisti
Viestit: 45
Liittynyt: 26 Loka 2008, 19:50
Paikkakunta: vaala

täällä päin jos ei ole käsien likaannuttua saatavilla kunnon pesuaineta jotka sisältäisivät hiekkaan, niin on käytetty FAIRIA+HIEKKAA kouraan ja hierontaa:D ajaa saman asian, ja on halvempaa:D ja toinen sitten jos on maalia käsissä niin ne lähtee parhaiten saunassa kun on lämmintä joku yli80 astetta, antaa vaan hikeentyä ja pyyhkii pois.:D
Avatar
forssoni
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 529
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 18:10
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Jerppali kirjoitti:Aloitetaanpas vähän keskustelua kun on hiljaista. Mikä on teidän mielestänne paras käsien puhdistus aine jolla lähtee kaikki lika pois? http://www.ironsec.fi/webmarket/images/ ... 0,6%5D.jpg Tämä on mielestäni paras aine 8)
Komppaan. Naapurissa tätä ja ei voi kuin ihmetellä miten hyvin piki lähtee näpeistä. Sitten (pää)työpaikalla on jotain punaista hyytelö ainetta. Kyllä silläkin lika lähtee, kunhan vain jaksaa hieroa. Mutta kyllä tinneri on poikaa. :lol: samalla löytyy kaikki haavatkin ja muistaa ainakin illalla rasvata kädet.
majuri vm.1956, sillä mennään vaikka kuuhun

http://kuvablogi.com/blog/13067/
NH 110-90dtt
Nuhvitietäjä
Viestit: 290
Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu

forssoni kirjoitti:
Jerppali kirjoitti:Aloitetaanpas vähän keskustelua kun on hiljaista. Mikä on teidän mielestänne paras käsien puhdistus aine jolla lähtee kaikki lika pois? http://www.ironsec.fi/webmarket/images/ ... 0,6%5D.jpg Tämä on mielestäni paras aine 8)
Komppaan. Naapurissa tätä ja ei voi kuin ihmetellä miten hyvin piki lähtee näpeistä. Sitten (pää)työpaikalla on jotain punaista hyytelö ainetta. Kyllä silläkin lika lähtee, kunhan vain jaksaa hieroa. Mutta kyllä tinneri on poikaa. :lol: samalla löytyy kaikki haavatkin ja muistaa ainakin illalla rasvata kädet.
maalarina tiedän tinnerin tehokkuuden mutta huono puoli on se että nahka kuivuu... käsien pien poistoon käytän fairyä sekotettuna pyykin pesu jauheeseen
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
sompio
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 928
Liittynyt: 20 Syys 2008, 17:22
NLCF r.y jäsen Nro: 110
Paikkakunta: Kangasniemi

Ja tinnerissä on pesuaineena vielä se ominaisuus että, se imeytyy nopeasti ihon läpi verenkiertoon ja sinnehän se ei kuulu.
Siinä voi käydä ajanmittaan niin ettei muistakkan rasvata käsiä kun on muisti mennyt.
Vastaa Viestiin