Kiitokset positiivisesta palautteesta
kyllähän sitä apua varmaan vielä tulee tarvitsemaan ja kysyvä myös apua saa, jos vain jossain pystyy jeesaamaan.
oli tuossa nuhvi taas tulilla ulkosalla parisen tuntia, jotta paikat vetreytyy... sitten takasin talliin.
saattaa päästä loppuviikolla jo hommiin pilkekonetta pyörittämään. Ketjutkin jo hommattu, jotta pääsee linkoa kiskomaan, kunhan myräkkä yllättää.
Tuosta muuten jääpi tuo sivupyörä ylimääräseks kun tahtoo olemaan hiukan edessä "ohjaamoon" tallustellessa.
Tuli väsättyä noista nuhvin 18" etuvanteista 16" lantikan kehillä... Tuppaa olemaan tiukassa nuo 18" näillä nurkilla.
Jouluaatoksi sitten nuhvi saa punaisen rusetin ylleen, kun tulee emännälle joululahjaksi.