autot
Valvoja: automies560
PetriH:lle,vähän of topic, mutta jos ei haittaisi.
Mulla jossain laatikon pohjilla on pyörinyt Amazonin etulokareissa olevat merkit
“121” tai “122”, en muista kumpia olivat, onko sinulla käyttöa moisille merkeille, joutaa pois
parempaan käyttöön?
Jakari
Mulla jossain laatikon pohjilla on pyörinyt Amazonin etulokareissa olevat merkit
“121” tai “122”, en muista kumpia olivat, onko sinulla käyttöa moisille merkeille, joutaa pois
parempaan käyttöön?
Jakari
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Onkos kellään kokemuksia 2000 -luvun alun rovereista? Millaisia autoja pitää? Ihan mielenkiinnolla kyselen, kun nettiautossa ovat suhteessa tyylikkyyteen ja kokoon tosi edullisia, hinnat lähentelee fiat - lada akselia, mutta ulkomuodot ja laatuvaikutelma sisustassa tasoa vw - bmw - mb.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
- jamppi
- Vuoden Nuffisti 2006
- Viestit: 5158
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
- Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
- NLCF r.y jäsen Nro: 002
- Paikkakunta: Heinola
Vieläkös ne on Hondia tuonikäset
Sairaan kalliita osat ainakin vanhempiin
Kaverilla oli 820:nen ja oli kyllä tyylikäs peli
Sairaan kalliita osat ainakin vanhempiin
Kaverilla oli 820:nen ja oli kyllä tyylikäs peli
Mukana kuin peräpukama!
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
[quote="Nuffieldmaster"]Onkos kellään kokemuksia 2000 -luvun alun rovereista? Millaisia autoja pitää?
ihan jos aiot kädet puhtaana autoa ajella niin pysy kaukana noista,ongelmia on kuulemma kaikenlaisia...
ihan jos aiot kädet puhtaana autoa ajella niin pysy kaukana noista,ongelmia on kuulemma kaikenlaisia...
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Minun kulukuväliineet Toyota Land-Gruiser HJ61 Turbo -87 malli koht 700000 ajettu.minulla ollu 21vuotta...ja toenen peli M-B 608 matkamese.vm 77 .rapia 500000 ajettu .Honda civic on vaemon kulukupeli .ja Nuffilla loput ajot ajellaan 
Tässä oli eräällä naapurilla myös uudehko Roveri vähän aikaa sitten. Raukka traumatisoitui sen kanssa niin pahoin, että ajaa nyt Avensiksella. Se viettää kuulemma huomattavasti vähemmän aikaa korjaamolla. Roveria ennen sillä oli Vektra, joten ei liene ihan karaistumaton hänkään...
Fordson Major diesel -56
Fordson Supermajor Manuel 6-sylint.
BM Volvo T600 -71 +UM3T
Ford 5000 +Vammas kersantti -75
Sampo Rosenlew 500 -79
Case IH mx 4230 -96
Fordson Supermajor Manuel 6-sylint.
BM Volvo T600 -71 +UM3T
Ford 5000 +Vammas kersantti -75
Sampo Rosenlew 500 -79
Case IH mx 4230 -96
Eile pysähtyi liikennevaloissa viereen musta Rover 75, jossa oli madallettu alusta, valkosivurenkaat ja mustat peltivanteet. Vähän hot rod -tyyliä. Oli kyllä hieno.Nuffieldmaster kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia 2000 -luvun alun rovereista?
Toisen romu on toisen aarre
joo täällä olis Hyundai Trajet 2001 ja Ford Mondeo 1997 ( taivaspaikka taattu
) jotes noilla liikuskellaan. Projektina joskus tuo nimimerkissä näkyvä Audi sitte ku kakarat on potkittu maailmalle eikä tartte tila-autoo 
NUFFIELD UNIVERSAL FOUR
NUFFIELD 10/60 tenspeed
VALMET 1100 TURBO
AUDI 60 vm-70
SOLIFER SPEED VM-64
FARMET PROJEKTI
NUFFIELD 10/60 tenspeed
VALMET 1100 TURBO
AUDI 60 vm-70
SOLIFER SPEED VM-64
FARMET PROJEKTI
-95 suburban ja MB 817 ka. nii ja tietty vanha lakupekka eli 650 africa twin.
Dexta -58, Zetor 6340 -95 , Komatsu 120-3 -87, MB 817 -89,Scania BF 86 S-80,Sisu sm300 8x2 -83, Suburban -95, Africa twin -88, SJM GP2 -93, Agados dona 3500 -06.
Taas jääny päivitys tekemättä. pihassa on ollut nyt jo kolmisen viikkoa Saab 96 v4 vm77 Allekirjoituksen linkistä löytyy kuvia kun vähän selailee.forssoni kirjoitti:en olekkaan huomannut päivittää tuota omaa autoa tänne.
Saab 9-3 SportSedan 1,8t vm 03
majuri vm.1956, sillä mennään vaikka kuuhun
http://kuvablogi.com/blog/13067/
http://kuvablogi.com/blog/13067/
- Kerkänmatti
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 701
- Liittynyt: 19 Joulu 2008, 22:08
- Konekalustoani: 255 - 2100 - 262S - 804
- NLCF r.y jäsen Nro: 112
- Paikkakunta: Puolanka
Subaru Leone turbo automatic stw -89 on edustus pirssi
Patrol Super Roof turbo -88 työautona, ja kärryn vetoon.
Noita Leoneja mulla on useampiakin (harraste). piilofarmari Datsun 1600. Vectra ja mosse myös löytyy.
Patrol Super Roof turbo -88 työautona, ja kärryn vetoon.
Noita Leoneja mulla on useampiakin (harraste). piilofarmari Datsun 1600. Vectra ja mosse myös löytyy.
-
keppa-nalle
- Nelos -nuffisti
- Viestit: 21
- Liittynyt: 31 Tammi 2010, 20:33
- Paikkakunta: Ristiina
Megane -99 omassa hallinnassa ja -97 transporter t4 työnantajan käyttööni suoma kuljetuskapine.
Fordson power major -60
4/65 hakusessa
"Semper avarus eget"
4/65 hakusessa
"Semper avarus eget"



