autot

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

Justjuu_
Nelos -nuffisti
Viestit: 22
Liittynyt: 02 Huhti 2007, 10:03
Paikkakunta: Rantsila

Nissan Laurel 2,8d ja vm.88 ja Audi 80 1,6 vm90.
Leyland 272 -78
Leyland 255 -75
Ferguson Te-a20 vm.49
PetriH
Ylläpitäjä
Viestit: 223
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:04
Konekalustoani: Nuffield 3 -61, MF-30-63
NLCF r.y jäsen Nro: 3
Paikkakunta: Laihia

Käyttöauto(t) kesällä: Volvo Amazon -69 ja VW kupla -66 ja talvella: VW Vento -94
Keli kuin keli - Nuffield on peli!
Jakari
Proto suunnittelija
Viestit: 101
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 18:32
Paikkakunta: Espoo

PetriH:lle,vähän of topic, mutta jos ei haittaisi.
Mulla jossain laatikon pohjilla on pyörinyt Amazonin etulokareissa olevat merkit
“121” tai “122”, en muista kumpia olivat, onko sinulla käyttöa moisille merkeille, joutaa pois
parempaan käyttöön?

Jakari
Avatar
DM4
Mini -nuhvisti
Viestit: 8
Liittynyt: 28 Elo 2007, 10:40
Konekalustoani: Universal 4 -60 KKK
Paikkakunta: Tyrnävä

Renault Megane Break -02,
Renault Twingo -97
Renault R19-16V -91
Viimeksi muokannut DM4, 16 Maalis 2010, 18:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7384
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

Onkos kellään kokemuksia 2000 -luvun alun rovereista? Millaisia autoja pitää? Ihan mielenkiinnolla kyselen, kun nettiautossa ovat suhteessa tyylikkyyteen ja kokoon tosi edullisia, hinnat lähentelee fiat - lada akselia, mutta ulkomuodot ja laatuvaikutelma sisustassa tasoa vw - bmw - mb.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Vieläkös ne on Hondia tuonikäset
Sairaan kalliita osat ainakin vanhempiin
Kaverilla oli 820:nen ja oli kyllä tyylikäs peli
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
nuhvi63
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 3967
Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
NLCF r.y jäsen Nro: 12
Paikkakunta: YLÄMAA

[quote="Nuffieldmaster"]Onkos kellään kokemuksia 2000 -luvun alun rovereista? Millaisia autoja pitää?

ihan jos aiot kädet puhtaana autoa ajella niin pysy kaukana noista,ongelmia on kuulemma kaikenlaisia...
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
mpauli-1
Mini -nuhvisti
Viestit: 5
Liittynyt: 01 Huhti 2009, 17:16
Paikkakunta: iisalmi

Minun kulukuväliineet Toyota Land-Gruiser HJ61 Turbo -87 malli koht 700000 ajettu.minulla ollu 21vuotta...ja toenen peli M-B 608 matkamese.vm 77 .rapia 500000 ajettu .Honda civic on vaemon kulukupeli .ja Nuffilla loput ajot ajellaan :oops:
tommi
Nuhvitietäjä
Viestit: 454
Liittynyt: 16 Syys 2007, 12:51
Paikkakunta: Raahe

Tässä oli eräällä naapurilla myös uudehko Roveri vähän aikaa sitten. Raukka traumatisoitui sen kanssa niin pahoin, että ajaa nyt Avensiksella. Se viettää kuulemma huomattavasti vähemmän aikaa korjaamolla. Roveria ennen sillä oli Vektra, joten ei liene ihan karaistumaton hänkään...
Fordson Major diesel -56
Fordson Supermajor Manuel 6-sylint.
BM Volvo T600 -71 +UM3T
Ford 5000 +Vammas kersantti -75
Sampo Rosenlew 500 -79
Case IH mx 4230 -96
Mekanisti
Proto suunnittelija
Viestit: 167
Liittynyt: 28 Maalis 2007, 20:23
Paikkakunta: Kuortane

Nuffieldmaster kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia 2000 -luvun alun rovereista?
Eile pysähtyi liikennevaloissa viereen musta Rover 75, jossa oli madallettu alusta, valkosivurenkaat ja mustat peltivanteet. Vähän hot rod -tyyliä. Oli kyllä hieno.
Toisen romu on toisen aarre
nuffiman
Proto suunnittelija
Viestit: 197
Liittynyt: 27 Marras 2007, 20:04
Paikkakunta: Noormarkku

joo täällä olis Hyundai Trajet 2001 ja Ford Mondeo 1997 ( taivaspaikka taattu :D ) jotes noilla liikuskellaan. Projektina joskus tuo nimimerkissä näkyvä Audi sitte ku kakarat on potkittu maailmalle eikä tartte tila-autoo :D
NUFFIELD UNIVERSAL FOUR
NUFFIELD 10/60 tenspeed
VALMET 1100 TURBO
AUDI 60 vm-70
SOLIFER SPEED VM-64
FARMET PROJEKTI
aspeha
Nuhvitietäjä
Viestit: 296
Liittynyt: 19 Touko 2007, 21:19
Paikkakunta: Padasjoki
Viesti:

-95 suburban ja MB 817 ka. nii ja tietty vanha lakupekka eli 650 africa twin.
Dexta -58, Zetor 6340 -95 , Komatsu 120-3 -87, MB 817 -89,Scania BF 86 S-80,Sisu sm300 8x2 -83, Suburban -95, Africa twin -88, SJM GP2 -93, Agados dona 3500 -06.
Avatar
forssoni
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 529
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 18:10
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

forssoni kirjoitti:en olekkaan huomannut päivittää tuota omaa autoa tänne.

Saab 9-3 SportSedan 1,8t vm 03
Taas jääny päivitys tekemättä. pihassa on ollut nyt jo kolmisen viikkoa Saab 96 v4 vm77 Allekirjoituksen linkistä löytyy kuvia kun vähän selailee.
majuri vm.1956, sillä mennään vaikka kuuhun

http://kuvablogi.com/blog/13067/
Avatar
Kerkänmatti
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 701
Liittynyt: 19 Joulu 2008, 22:08
Konekalustoani: 255 - 2100 - 262S - 804
NLCF r.y jäsen Nro: 112
Paikkakunta: Puolanka

Subaru Leone turbo automatic stw -89 on edustus pirssi 8)
Patrol Super Roof turbo -88 työautona, ja kärryn vetoon.

Noita Leoneja mulla on useampiakin (harraste). piilofarmari Datsun 1600. Vectra ja mosse myös löytyy. :D
keppa-nalle
Nelos -nuffisti
Viestit: 21
Liittynyt: 31 Tammi 2010, 20:33
Paikkakunta: Ristiina

Megane -99 omassa hallinnassa ja -97 transporter t4 työnantajan käyttööni suoma kuljetuskapine.
Fordson power major -60
4/65 hakusessa

"Semper avarus eget"
Vastaa Viestiin