autot

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

Avatar
forssoni
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 529
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 18:10
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

en tiä onko ollu ennen mutta kysytään että minkälaisia autoja nuffu porukalla on. siis niinku joka päiväises käytös.

Tälläisenä heikkona hetkenä pitää tunnustaa että pihas on vanha nissan sun ny :lol:

Ku saab 9-5 on oottelemas korjaamolle vuoroaan :evil:
majuri vm.1956, sillä mennään vaikka kuuhun

http://kuvablogi.com/blog/13067/
Nuutu
Nuhvitietäjä
Viestit: 343
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 17:45
Paikkakunta: Polvijärvi

Ihan kun tästä aiheesta olisi joskus ennenkin ollut.... mutta se taisi olla vanhalla foorumilla
enivei
citroen xsara vm -97
peugeot 309 vm-89
joskus myös datsun 100A vm-73
Nuffi= King of the road
anglia67
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1279
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 20:05
Konekalustoani: K-650 sivuvaunupyörä -64,DeSoto diplomat 1957 (360/904)
Paikkakunta: Elimäki (Kouvola)

Itselläni käyttökoslana on toyota hilux takaveto -87 ja eukolla corolla -97.Näillä mennään :wink:
Viimeksi muokannut anglia67, 26 Maalis 2011, 18:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hattu päähän ja hyvästi!
tv43
Nuhvitietäjä
Viestit: 200
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 17:08
Paikkakunta: Tampere

Colf Country , sillä tarvis vielä viisi vuotta pärjätä . ( auton vaihto noin
20 v välein )
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Mulla on tuo mikä allekirjoituksessakin näkyy
Emännällä -98 farkku Laguna
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015
Viestit: 2590
Liittynyt: 29 Touko 2007, 21:11
Paikkakunta: Ylä-Savo

toyota -03 ja ford -00
tältä vuosituhannelta kummatkin :wink:
Leukkumies
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1126
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
NLCF r.y jäsen Nro: 023
Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa

Molemmista päistä vetävä '82 Datsuni, mittarissaan vajaa 600tkm. Lukotkin on (ovissa) :lol:
Viimeksi muokannut Leukkumies, 08 Huhti 2008, 11:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla :D[/quote]
fiat
Mini -nuhvisti
Viestit: 3
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 15:02
Paikkakunta: Kauhava

Fiat Ducato 2.3 rekisteröity kuormaautoksi
Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7384
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

Nissan Maxima '98 2ltr koneella.
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Vauxhall
Kutos -nuffisti
Viestit: 78
Liittynyt: 05 Heinä 2007, 21:12

forssoni kirjoitti:
Ku saab 9-5 on oottelemas korjaamolle vuoroaan :evil:
Mikäs saabissa?
fergu
Mini -nuhvisti
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Huhti 2007, 17:15
Paikkakunta: Kirkkonummi

Vaihdoin amazonin toyotaan tuossa kesällä. Eikä se oo mikää corolla vaan BJ-42 Land Cruiseri. Kulkee tiellä, metsässä ja pellolla eikä oo paljo väliä kuin iso kärry siel koukussa roikkuu.

Ei se mikään kovin mukava auto oo jokapäiväses ajossa mutta en minä siitä tule luopumaan ihan heti :D
MF 590 -79
Toyota BJ-42 -85
Lada 1200S -90
Avatar
forssoni
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 529
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 18:10
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Vauxhall kirjoitti:
forssoni kirjoitti:
Ku saab 9-5 on oottelemas korjaamolle vuoroaan :evil:
Mikäs saabissa?
jakopään ketjun kiristäjä patskana
majuri vm.1956, sillä mennään vaikka kuuhun

http://kuvablogi.com/blog/13067/
busse
Proto suunnittelija
Viestit: 111
Liittynyt: 18 Syys 2007, 19:51
Paikkakunta: Kotka

Mulla kulkuvälineenä blondi=volvo v70d tomaatti 03, vaimolla uudempi blondi, kun se on itsekin, siis c30 bensa 07. 8)
Nuffimies
Vitos -nuffisti
Viestit: 40
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 21:42

Volvo 740 Turbo IC 2,3 Bensa... aika hätänen kampe noin vanhaksi autoksi... :shock:
Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7384
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

Nuffimies kirjoitti:Volvo 740 Turbo IC 2,3 Bensa... aika hätänen kampe noin vanhaksi autoksi... :shock:
Eihän vain ole USA maskilla? kaverilla on turboton 740 USA malli, on AUTO siittä ikäluokasta :!:
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Vastaa Viestiin