Tälläisenä heikkona hetkenä pitää tunnustaa että pihas on vanha nissan sun ny
Ku saab 9-5 on oottelemas korjaamolle vuoroaan
Valvoja: automies560
jakopään ketjun kiristäjä patskanaVauxhall kirjoitti:Mikäs saabissa?forssoni kirjoitti:
Ku saab 9-5 on oottelemas korjaamolle vuoroaan
Eihän vain ole USA maskilla? kaverilla on turboton 740 USA malli, on AUTO siittä ikäluokastaNuffimies kirjoitti:Volvo 740 Turbo IC 2,3 Bensa... aika hätänen kampe noin vanhaksi autoksi...