jamppi kirjoitti:Se on kevät nyt, sanokaa mitä vaan
Aamulla Tammisaareen hakemaan "kiimaliiteriä" kuten eräs leukkumies äskettäin sanoi
Nyt jäi kyllä vaivaamaan ja pohdituttamaan tuo kiimaliiteri....
Oisko se kuitenkin asuntovaunu tai matkailuauto
Vai mikä se mahtaa olla, ei, en ole utelias..ainoastaan tiedonhaluinen.



