http://www.nuhvi.net/index.php?sivu=etusivu
Tätä kautta kuljettakoon tänne keskusteluforumille myös. Kerskusteluosio on tärkeä osa Nuffisivustoa, mutta ei lainkaan sen koko anti. Nuffisivuston käyttäjiä ja seuraajia on monia (Leylandia unohtamatta), joten etusivun tapahtumien seuraamisen kuuluu olla jokaisen asiasta kiinnostuneen mielenkiinnon kohde muutaman kerran kuussa.
Mun miälestä asia hoituu jouhevasti sillailla, et pikanappi viä etusivulle, ja siältä menen sit tänne forumille.
Nyt juur tän menettelytavan ansiosta huamasin, et Nuffisivusto on kans äänestettävis TOP-100 listalle. Nyt on sijoitus 157, mut montaakaan aktiivia ei tartteta, et sijoitus nousis satakunta sijaa ylöspäin!!!
Tahron nährä Nuffiaktiivien nourattavan äänestyskehotusta, et saaraan hiano nousuun
Isännäl pikkuinen vinkki: punanen äänestysnappi punasella taustalla ei ol ihan kaikista paras huamionherättäjä



