Nuffisivustolle etusivun kautta

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

TOP-100 lista

Äänestin jo
12
38%
Äänestän heti tämän vinkin jälkeen
11
34%
En äänestä, ko en ymmärrä mistään mitään
9
28%
 
Ääniä yhteensä: 32
Kuukuna
Nelos -nuffisti
Viestit: 24
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 22:50
Paikkakunta: Valpperi
Viesti:

Tässä oikea osoite, jonka kaikki Nuffistit tallentavat "suosikit"-osioonsa:

http://www.nuhvi.net/index.php?sivu=etusivu

Tätä kautta kuljettakoon tänne keskusteluforumille myös. Kerskusteluosio on tärkeä osa Nuffisivustoa, mutta ei lainkaan sen koko anti. Nuffisivuston käyttäjiä ja seuraajia on monia (Leylandia unohtamatta), joten etusivun tapahtumien seuraamisen kuuluu olla jokaisen asiasta kiinnostuneen mielenkiinnon kohde muutaman kerran kuussa.
Mun miälestä asia hoituu jouhevasti sillailla, et pikanappi viä etusivulle, ja siältä menen sit tänne forumille.

Nyt juur tän menettelytavan ansiosta huamasin, et Nuffisivusto on kans äänestettävis TOP-100 listalle. Nyt on sijoitus 157, mut montaakaan aktiivia ei tartteta, et sijoitus nousis satakunta sijaa ylöspäin!!!

Tahron nährä Nuffiaktiivien nourattavan äänestyskehotusta, et saaraan hiano nousuun :D

Isännäl pikkuinen vinkki: punanen äänestysnappi punasella taustalla ei ol ihan kaikista paras huamionherättäjä :?: :D
Ilman vihtaa ei aikamies voi saada keneltäkään selkäsaunaa!!!
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Nyt sijoitus 105
Ei saa enää äänestää kuin kerran kuukaudessa :evil:
Mukana kuin peräpukama!
Kuukuna
Nelos -nuffisti
Viestit: 24
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 22:50
Paikkakunta: Valpperi
Viesti:

Ja sitten ko on siällä TOP-100 sivulla, niin hakee sen sijoituksen ( viimeks ko kurkkasin oli 107) ja klikkaa sivua siällä listalla, nin saa toisen suuntasen äänen, ja avot! Taas nousee sijoitus listalla. Mukavaa näin masinistin silmissä.
Ilman vihtaa ei aikamies voi saada keneltäkään selkäsaunaa!!!
Kuukuna
Nelos -nuffisti
Viestit: 24
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 22:50
Paikkakunta: Valpperi
Viesti:

Aika faarttia mennään ylöspäin. Nyt sijoitus on jo 76.
Ilman vihtaa ei aikamies voi saada keneltäkään selkäsaunaa!!!
nuffi59
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 854
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 17:48

Nuffisivut listan keulille vaan! :wink:
Paljon elämässä säästää kun Nuffilla päästää
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Kuukausi vaihtunut, muistathan äänestää TOP 100 listalle
http://www.nuhvi.net/index.php?sivu=etusivu
Mukana kuin peräpukama!
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Mukana kuin peräpukama!
Kuukuna
Nelos -nuffisti
Viestit: 24
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 22:50
Paikkakunta: Valpperi
Viesti:

Nyt on Nuffisivut korkeemmal ko Kuukunan sivut. Katotaas kuun lopus, kumpanenkos o pare?

Mää jo annoin erestakasen äänen Nuffil molempiin suuntiin!
Ilman vihtaa ei aikamies voi saada keneltäkään selkäsaunaa!!!
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Kuukuna kirjoitti:Nyt on Nuffisivut korkeemmal ko Kuukunan sivut. Katotaas kuun lopus, kumpanenkos o pare?

Mää jo annoin erestakasen äänen Nuffil molempiin suuntiin!
Tuossahan on juuri ja juuri havaittavissa äänten kalastelua
Kuukunasivuston suuntaan
Mutta oli niin reilusti avoin asia että meen näppäileen ääneni Kuukunalle
:D
Mukana kuin peräpukama!
Kuukuna
Nelos -nuffisti
Viestit: 24
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 22:50
Paikkakunta: Valpperi
Viesti:

Juur ninko Mr jamppi sanos, et kalastin.

Miälestäni tärppi oli kumminkin kohrillas, ko hetimiten nappas.

Ko kalastukses on semmonen tapa hyvä, et jostas antaa makoisaa palaa saaliil härssykseks, voi olla et saa. Mut jolsei anna mittä, ei mittä saakka.

Täsä Nuffi / Kuukuna / Fordsonclub kompinaatios on semmone hyvä, et kaikil riittä pal, kaikki saa ja kaikki anta kans pal.

Meil kaikil toitotan oikeen pal menestyst :!: :D
Ilman vihtaa ei aikamies voi saada keneltäkään selkäsaunaa!!!
Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7384
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

Kiitoksia Mr. Kuukunalle, joka on niin hyvä sytämminen, vaik eri merkkii edustetaankii :D

Olen käynyt sallituin väliajoin pistämäs kuukuna saittii korkeammalle pallille tuolla top 100:ssa.

Ilmoittelen itsekin (hiukan enerkiapuu silmäkulmassa :wink: ) että laitoin lokoa tonne top 100 listalle. Siel komeilee nyt Koreasti NUFFIELD.

Ja jos ihmettelette miksi mää tämmösii höpäjän ni katsokaa kelloo monelta tää on laitettu :lol:
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Kuukuna
Nelos -nuffisti
Viestit: 24
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 22:50
Paikkakunta: Valpperi
Viesti:

Nyt kaikki Nuffin ystävät ja myäs huitun kukkua mistään piittaavat tahot klikkaamaan innokkaasti etusivun NUFFIELD-äänestysbuttonia!! :!: :!:

Kuukuna pirskatti meni kahrel äänel ohi, ruakoton??? 8)

Onks se mää muka joku Super vai Power vai mikä ihmemiäs :?: :D
Ilman vihtaa ei aikamies voi saada keneltäkään selkäsaunaa!!!
Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7384
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

Annetaanpas hyvät nuhvistit samalla mitalla kuukunalle takaisin, nyt vaan äänestämään http://www.kuukuna.net sivustoa listan kärkeen.

Samalla toki voi painaista sitä pikkunappia siellä meidänkin sivulla :wink:

Pidetään hyvä henki yllä, vaikka eri merkkejä edustettaisiinkin. Nykyisessä globalisaation kourissa olevassa mualimassa yhteispeli tuottaa tulosta eniten.

Muutenhan saatettaisiin pelätä jo kiina-ilmiötä näissäkin piireissä. Joitain viitteitä ford -merkin puolella on jo olemassa :!:

NIIN ja tottakai me jotkut utopia sivut voitetaan :wink:
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Joonas Potkonen
Ylläpitäjä
Viestit: 7384
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
NLCF r.y jäsen Nro: 001
Paikkakunta: Ilomantsi
Viesti:

Elikkäs, kuukausi vaihtunut. Kuukunalle pisteet juuri menossa 8)
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

Äänestellään taas tuolla pääsivulla jos vaikka päästäis joskus keulille :D
Mukana kuin peräpukama!
Vastaa Viestiin