Jospa noita akselin vahvuuksia onkin sitten 9/!6" ( 14,5 mm) ja 3/4" ( 19 mm).
Hauskaa japun aaton jatkoja foorumilaisille
Valvoja: automies560
Jospa noita akselin vahvuuksia onkin sitten 9/!6" ( 14,5 mm) ja 3/4" ( 19 mm).
Kuulostaa sille että hydraulipumppu on väljä. Uusien öljyjen viskositeetti on pienempi niin vaikutus korostui öljynvaihdon myötä.
jamppi kirjoitti: ↑09 Touko 2022, 05:00Kuulostaa sille että hydraulipumppu on väljä. Uusien öljyjen viskositeetti on pienempi niin vaikutus korostui öljynvaihdon myötä.jambo72 kirjoitti: ↑08 Touko 2022, 18:41 Kirjoitin tänne joskus samasta ongelmasta ja nostolaige alkoi nostaa vipu alhaallakin kunnes laittoi kuormaa. Oli vanhoja jumeja
Ja uusilla öljyillä tyhjäkäynnillä nostolaitteet tulee hitaasti ylös, kaasua kun lisää niin vauhdilla nousee. Vanhoilla kermoilla tuli nopeammin ylös tyhjäkäynnillä. Siivilän käytin myös ulkona ja putsasin. Onko nämä ominaisuuksia vai teinkö jotain väärin?
Tuossa vähän vinkkejä pääjärjestelmän ja sivujärjestelmän säätömahdollisuuksista.
Ne öljyt kannattaa vaihtaa ohjekirjan mukaisiin 80 iin. Ajappa noilla vähän aikaa. Ajosta suoraan päästä vanhat pois (myös ronkat) vuorotellen kumpikin kylki ylempänä niin tulee kaikki moskat pois. Tänään hain 3×20l 80- 90 öljyä kun vanha keskon korjaamon pitäjä suositteli sitä laittamaan. Pari litraa yli merkin on hyväksi
Ehkäpä tämäkin huolto ohje, punaiseaalla huomioitu, on syytä heittää romukoppaan, aika paljon pitää nuhvia kallistella jotta saadaan kaikki moskat pois taka-akselikotelosta.Massey-Nuffield kirjoitti: ↑10 Touko 2022, 19:09Ne öljyt kannattaa vaihtaa ohjekirjan mukaisiin 80 iin. Ajappa noilla vähän aikaa. Ajosta suoraan päästä vanhat pois (myös ronkat) vuorotellen kumpikin kylki ylempänä niin tulee kaikki moskat pois. Tänään hain 3×20l 80- 90 öljyä kun vanha keskon korjaamon pitäjä suositteli sitä laittamaan. Pari litraa yli merkin on hyväksi