Pohja ja sivut 4mm, takaseinä 3mm levyä ja huulirauta 8x80 mm hardoxia.
Huomenna kuvia valmiista tuotteesta...
Valvoja: automies560
Joo, itellä on joku yleiskauha nostolaitteisiin, hydraulinen työntövarsi tekee siitä vielä kätevämmän.audiq kirjoitti:Kesällä ostin lumikauhan, johon oli tehty sovite nostolaitteisiin. Juurikin puuhommia varten ja vastaaviin. Siivoustalkoissa kulki jätesäkit mukavasti kyydissä. Kyllä tuollainen kauha kätevä on!