3-sylinterisen Nuhvin ruiskutuspumpun kunnostuksen hinta?

Keskustelua Nuffield -traktoreista

Valvoja: automies560

Chili
Nelos -nuffisti
Viestit: 27
Liittynyt: 14 Heinä 2008, 20:01
Paikkakunta: Nurmijarvi

Hain ja löysinkin Nuhviin Simmsin peruskorjatun ruiskutuspumpun Englannista. Ennenkuin tilasn sen, niin kysynpä löytyykö Suomesta pumpulle kunnostajaa ja mitähän sellainen operastio maksaa? Onko tietoa / apuja?
Avatar
nuffiko
Vuoden Nuhvisti 2015
Viestit: 2590
Liittynyt: 29 Touko 2007, 21:11
Paikkakunta: Ylä-Savo

500-1000 kunnostuksesta riippuen.. :mrgreen:
Osmo_
Nuhvitietäjä
Viestit: 455
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
NLCF r.y jäsen Nro: 161
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Tammerdieselillä pumpun kuntokartoitus 80e ja vähimmäisremontti, eli tiivisteiden vaihto, säätö ja penkitys 350e.
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Avatar
Plaanari
Mini -nuhvisti
Viestit: 4
Liittynyt: 27 Marras 2010, 10:25
Paikkakunta: Akaa

Akaan Dieselillä kuntokartoitus 0€, jos kunnostetaan samalla.

3 pyttyseen vaihtuu uudet elementit, tiivisteet ja pumppupenkkisäätö 400€ + alv. Hinnat perustuu osien omaan maahantuontiin.

Taitaa muilla maksaa pelkät elementit 130€/kpl

http://www.nettikone.com/valmet/syottop ... met/775947" onclick="window.open(this.href);return false;

Sami
V865
Avatar
Warpu
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1684
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 03:09
NLCF r.y jäsen Nro: 22
Paikkakunta: Anjala / Kouvola

onko muuten nyt kyselty pumppu alipaine vai mekaanis säätöinen 8)
460, 460, 460, 460eka, 4dm, 4dm 4wd, 3dl, 3dleka, 262, 472, 285, 272, 353cc um
ahonpa
Mini -nuhvisti
Viestit: 3
Liittynyt: 26 Tammi 2010, 16:58

Tervedys ostin 3nuhvin ja mukana tuli myyjän mukaan laitettu pumppu voisin luopua siitä ( en tiedä itsekään onko se todellisesti laitettu ostin perikunnalta omistaja kuollut) puh 0400361447
Chili
Nelos -nuffisti
Viestit: 27
Liittynyt: 14 Heinä 2008, 20:01
Paikkakunta: Nurmijarvi

ahonpa kirjoitti:Tervedys ostin 3nuhvin ja mukana tuli myyjän mukaan laitettu pumppu voisin luopua siitä ( en tiedä itsekään onko se todellisesti laitettu ostin perikunnalta omistaja kuollut) puh 0400361447

No niin; tuli pitkästä aikaa kirjauduttua tänne - olisi pitänyt aiemmin: Ostin Englannista peruskorjatun pumpun ja asensin sen sunnuntaina Nuffieldtiin. Sain jopa traktorin lopulta hienosti käyntiin, mutta tyhjäkäyntiä säätäessäni se sammui, eikä käynnisty uudelleen. Veti ehkä ilmaa jostain - joten vaihdan koko polttoainesuotimen, kun sen tiivistys tuntuu olevan hankala (olisiko imenyt sieltä ilmaa).

Mutta olipa tehokkaan tuntuinen käyntiääni traktorissa! Eikä heijjaillut!
Vastaa Viestiin