3-sylinterisen Nuhvin ruiskutuspumpun kunnostuksen hinta?
Valvoja: automies560
Hain ja löysinkin Nuhviin Simmsin peruskorjatun ruiskutuspumpun Englannista. Ennenkuin tilasn sen, niin kysynpä löytyykö Suomesta pumpulle kunnostajaa ja mitähän sellainen operastio maksaa? Onko tietoa / apuja?
-
Osmo_
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 455
- Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
- Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
- NLCF r.y jäsen Nro: 161
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Tammerdieselillä pumpun kuntokartoitus 80e ja vähimmäisremontti, eli tiivisteiden vaihto, säätö ja penkitys 350e.
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Akaan Dieselillä kuntokartoitus 0€, jos kunnostetaan samalla.
3 pyttyseen vaihtuu uudet elementit, tiivisteet ja pumppupenkkisäätö 400€ + alv. Hinnat perustuu osien omaan maahantuontiin.
Taitaa muilla maksaa pelkät elementit 130€/kpl
http://www.nettikone.com/valmet/syottop ... met/775947" onclick="window.open(this.href);return false;
Sami
3 pyttyseen vaihtuu uudet elementit, tiivisteet ja pumppupenkkisäätö 400€ + alv. Hinnat perustuu osien omaan maahantuontiin.
Taitaa muilla maksaa pelkät elementit 130€/kpl
http://www.nettikone.com/valmet/syottop ... met/775947" onclick="window.open(this.href);return false;
Sami
V865
ahonpa kirjoitti:Tervedys ostin 3nuhvin ja mukana tuli myyjän mukaan laitettu pumppu voisin luopua siitä ( en tiedä itsekään onko se todellisesti laitettu ostin perikunnalta omistaja kuollut) puh 0400361447
No niin; tuli pitkästä aikaa kirjauduttua tänne - olisi pitänyt aiemmin: Ostin Englannista peruskorjatun pumpun ja asensin sen sunnuntaina Nuffieldtiin. Sain jopa traktorin lopulta hienosti käyntiin, mutta tyhjäkäyntiä säätäessäni se sammui, eikä käynnisty uudelleen. Veti ehkä ilmaa jostain - joten vaihdan koko polttoainesuotimen, kun sen tiivistys tuntuu olevan hankala (olisiko imenyt sieltä ilmaa).
Mutta olipa tehokkaan tuntuinen käyntiääni traktorissa! Eikä heijjaillut!



