Muitakin maansiirron veteraanikoneita nähtävillä.
http://www.youtube.com/watch?v=CGcfdp42ln4" onclick="window.open(this.href);return false;
Nuffield 10/60 Tienalle töissä
Valvoja: automies560
- Lahtinen
- Proto suunnittelija
- Viestit: 153
- Liittynyt: 10 Loka 2010, 11:37
- Konekalustoani: Ford Anglia 100E -55 & -58, 1989 MB W124 300 Coupe
- Paikkakunta: Loppi
Kyllä tuossa tienallessa vaan on sitä jotakin, ei ehkä yhtä tehokkaasti tietä tasoita kuin isommat saati sitten uudemmat tiehöylät mutta sitäkin tyylikkäämmin. Videolle tallentunut myös muitakin komeita veteraani vehkeitä, hienosti näyttää luonnistuvan kuormaaminen caterpillarilla 



