Sivu 1/2

Leyland 245

Lähetetty: 23 Maalis 2012, 19:37
Kirjoittaja nuffiko
Nyt iän karttuessa on päässyt pieni mukavuuden halu iskemään ja niinpä se piti ostaa hytillinen(lämmin) traktori lumitöihin.Radio tietysti plussaa,samoin pehmustettu istuin ja kolme silinterinen perkins joka on idioottivarma.Lämmitin pellin alla että hytissä.Nuffit taitaa siirtyä talviunille tästä eteenpäin... :)

Nettikoneesta tuli pikku leukku bongattua ja reilun kahdeksan tunnin ajon jälkeen se on kotiutettu.Tunteja mittarissa reilu 2200 ja näkeehän sen ettei ole hirveän rääkätty peli.Kunto oli just mulle passeli,hinnasta vähän neuvoteltiin.Ohjekirjoja tuli mukaan vino pino.Työvalot on jostain syystä irrotettu ja heijastimet pitänee taakse laittaa,muuten taitaa joutua vain ajohommiin.

http://www.nettikone.com/leyland/245-syncro/1036920" onclick="window.open(this.href);return false;

Lisää kuvia http://kuvablogi.com/blog/33502/6/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Leyland 245

Lähetetty: 23 Maalis 2012, 20:00
Kirjoittaja nelosnuhvi
Onneksi olkoon tulokkaasta, mutta mikäs moottorimarssi sinulla oli (8tuntia) :shock: :D

Ja on muuten siisti kuin sika pienenä! Liekkö töitä tehnytkään :shock:

Re: Leyland 245

Lähetetty: 23 Maalis 2012, 20:13
Kirjoittaja kari t
Onnittelut kolmosen hankinnasta :D Hieno peli tosiaan :D Ei muuten montaa tuntia tainnut myynti ilmoitus olla kun poistettiin, nopiat syövät hitaat :D

Re: Leyland 245

Lähetetty: 23 Maalis 2012, 20:21
Kirjoittaja nuffiko
nelosnuhvi kirjoitti: mutta mikäs moottorimarssi sinulla oli (8tuntia) :shock: :D

Liekkö töitä tehnytkään :shock:
Toin ajamalla Kauhavalta yläsavoon!!!
Kone on vissiin seissyt perikunnalla (jonkun aikaa) ladossa,joten tunnit/työt ovat vähissä.

Re: Leyland 245

Lähetetty: 23 Maalis 2012, 20:38
Kirjoittaja jamppi
Jaahas, mitä tuohon sanoisi, komia on leukku

Jokos niitä papereita.....rouvaa unohtamatta :D

Re: Leyland 245

Lähetetty: 23 Maalis 2012, 21:04
Kirjoittaja nuffiko
jamppi kirjoitti: Jokos niitä papereita.....rouvaa unohtamatta :D
yritinhän minä sulta niitä ostaa mutta et myynyt!! :lol: :P :lol:

Re: Leyland 245

Lähetetty: 20 Huhti 2012, 15:27
Kirjoittaja nuffiko
tulipa hommattua lamppuja ensi hätään enklannin maalta ja vähän muutakin varaosaa.. Pyhänä tilasin ja tänään kuljetuspalvelu toi ovelle.
http://kuvablogi.com/nayta/3499047/" onclick="window.open(this.href);return false; >>

Takalevykin nousee juuri ja juuri.. :wink:

Re: Leyland 245

Lähetetty: 20 Huhti 2012, 15:47
Kirjoittaja nisu
Hienossa kunnossa on tuo sun 245 ,meilläkin kotona oli aikoinaan samanlainen ,oli
ketterä ja pieniruokainen.

Tuohon perälevyn asentoon sen verran ,että juuri noilla nostovarsien säädöllä saadaan
takuuvarmasti peräreppu palasiksi ,on älytön vääntömomentti työntövarren korvakossa
kun nostovarren pää nousee ylemmäksi.

Jo aikoinaan 460 nuffin kanssa teroitettiin sitä ,että työkoneen maksimi korkeus säädetään
alimpaan tasoon ,mitä työskentely vaatii ,tällä saavutetaan tehokkain työskentely nopeus ja
kestävyys nostolaitteelle.
Tätä neuvoa noudattaen ei ole tarvinnut nostolaitteen valuja milloinkaan uusia 45 vuoden
aikana ja noin 30 000 tunti määrällä kyseisillä kamppeilla touhutessa.

Re: Leyland 245

Lähetetty: 24 Kesä 2012, 19:18
Kirjoittaja nuffiko
Jaahas...leluja on jo tarpeeksi,mutta eteen tuli tälläinen loppuunajettu (about2600 tuntia)ajettu leyland,joka sitten edulliseen hintaan piti korjata talteen...josko sitten jobbaroisi etiäpäin tai keksis jotain käyttöä??!!
Ps.Mittarit näkyis pelaavan ja vaijeri näyttäis originaalilta.. :o

Re: Leyland 245

Lähetetty: 30 Kesä 2012, 15:50
Kirjoittaja nuffiko
Harmitti tässä eräänä päivänä tuo vajaapyttynen vekotin....emännälle hiekkalaatikolle lahjoitin sen ja ostin tuon em.loppuunajetun sinisen..kamera pätkii ja kuvablogi pätkii,mut kait tuosta perskuvasta jotain selvää saa... :wink: :!:Ja tossa vähän eestä päinkin..

Re: Leyland 245

Lähetetty: 30 Kesä 2012, 21:51
Kirjoittaja Karfield
joo joo kamera pätkii...mut tuleehan niistä vajaapyttyisistäkin täysiä kun niitä pari yhdistää? :lol: Tulempa tässä joku päivä vierailemaan niin lasketaan mukit......

Re: Leyland 245

Lähetetty: 04 Heinä 2012, 19:14
Kirjoittaja nuffiko
Karfield kirjoitti:joo joo kamera pätkii...mut tuleehan niistä vajaapyttyisistäkin täysiä kun niitä pari yhdistää? :lol: Tulempa tässä joku päivä vierailemaan niin lasketaan mukit......
Tarkistetaan kun tulet,mut liekö niitä tasan ventti :o

Re: Leyland 245

Lähetetty: 05 Heinä 2012, 10:53
Kirjoittaja 245
Saako tuollaisia takavalon laseja Suomesta mitä tilasit brittilästä?
Ei viitsisi noin kaukaa alkaa tilaamaan.

Re: Leyland 245

Lähetetty: 05 Heinä 2012, 11:03
Kirjoittaja Leukkumies
245 kirjoitti:Saako tuollaisia takavalon laseja Suomesta mitä tilasit brittilästä?
Ei viitsisi noin kaukaa alkaa tilaamaan.
Eiköhän noita T:mi Leypartilta saa. Ja ehkä Brittiosastakin löytyy kun tietää kysyä Leyland Sherpa-pakettiauton lasia :wink: Pitäisi muuten itsekin tilata takavalo 472:seen 8)

Re: Leyland 245

Lähetetty: 08 Joulu 2012, 16:25
Kirjoittaja nuffiko
Ketinkejä kuulostelin pikku leukkuun,mutta pyytävät vaikka minkälaisista/kuntoisista pätkistä karmeita hintoja.Ostin sitten uudet scs ketjut saman pitäjän mieheltä.Tehneekö nuin halvoilla mittään,mut jos nuilla tämän talven lumet emäntä tyrkkäis.. :!: Väri ainakin oli passeli.
Kuva