Nettikoneesta tuli pikku leukku bongattua ja reilun kahdeksan tunnin ajon jälkeen se on kotiutettu.Tunteja mittarissa reilu 2200 ja näkeehän sen ettei ole hirveän rääkätty peli.Kunto oli just mulle passeli,hinnasta vähän neuvoteltiin.Ohjekirjoja tuli mukaan vino pino.Työvalot on jostain syystä irrotettu ja heijastimet pitänee taakse laittaa,muuten taitaa joutua vain ajohommiin.
http://www.nettikone.com/leyland/245-syncro/1036920" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisää kuvia http://kuvablogi.com/blog/33502/6/" onclick="window.open(this.href);return false;




