Taas alkaa olemaan yksi vuosi lusittu tätä hienoa harrastusta ja pienen tauon jälkeen voitaisiin
porukalla miettiä kenestä vuoden foorumilainen
Aikaisempina vuosina on titteli ollut hieman eri mutta se ei menoa haittaa
Kuka on ollut aktiivisin, auttavaisin, kovaäänisin tai mikä muu ominaisuus joka olisi vuoden foorumilainen tittelin arvoinen
Ehdokkaita on varmasti jokaiselle useita mutta rajataan ehdokkaat kahteen /ehdottaja
Kirjoitelkaa ehdokkaanne näkyviin niin 5 parasta pääseen lopulliseen äänestykseen, ehdotusaikaa viikko tästä eteenpäin
Ja ehdokkaina rekisteröityneet foorumilaiset
Palkintona mainetta ja kunniaa, ehkä myös joku yllätys
Itse ehdotan nimimerkkejä "jusape" sekä " nelosnuhvi"
Aktiiviset foorumilaiset!!
Valvoja: automies560
- nuhvi63
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3967
- Liittynyt: 29 Maalis 2007, 10:31
- Konekalustoani: Lukee tuossa vasemmalla...
- NLCF r.y jäsen Nro: 12
- Paikkakunta: YLÄMAA
Kerkänmattia ehottaisin.
Nuffield Univ.3 -59,Nuffield Univ..4 -60, Nuffield 460 KKK-63, Nuffield 460+UkkoMestari 3 -63, Leukut 384 -71, 270 -73, 285 - 75, Ford 5610 -87
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
Tunturit Pappa, Super Sport, Tiger. Subaru avolava kottikärryinä.
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Nooh....
Tähän alkuun siis....
Enhän mä nyt mitään.... vast 7kk ollu porukassa ja jäsen....
Ja viestimääriä kun selasin..... Liki 800 tähän mennessä
Sijalla 10 tällähetkellä.....
Itteään ei tietty saa äänestää (enkä sitä tekiskään), pistäisin Warpulle ja Anglialle omat äänet
(tai mahtuis munmielestä "nelonenkin" samaan joukkoon vaikea valita....)
Tähän alkuun siis....
Enhän mä nyt mitään.... vast 7kk ollu porukassa ja jäsen....
Ja viestimääriä kun selasin..... Liki 800 tähän mennessä
Sijalla 10 tällähetkellä.....
Itteään ei tietty saa äänestää (enkä sitä tekiskään), pistäisin Warpulle ja Anglialle omat äänet
(tai mahtuis munmielestä "nelonenkin" samaan joukkoon vaikea valita....)
Viimeksi muokannut jusape, 28 Marras 2011, 19:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
ahven
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
kyllä risulle iäni mäni eli warpu ja toista en tiijä 
aja millä ajat mutta majorilla loput
- nelosnuhvi
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 3580
- Liittynyt: 17 Heinä 2009, 17:59
- Konekalustoani: Kalustoa moottorisahasta maansiirtokoneisiin
- Paikkakunta: Rantasalmi
jusapelle ääni menisi, jo senkin takia että kahdeksan sataa viestiä lyhyessä ajassa. Ja ottaa hienosti kantaa vähän joka aiheeseen. Valopilkku sanoisinko.
Vanhojen koneiden puolesta jo vuodesta 2009!
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1569
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Olen hieman jäävi kommentoimaan tähän mitään, mutta kerron silti että valintani olisi nelosnuhvi. Perusteluina innostunut ja aktiivinen nuori "romunkerääjä" tarttuu rohkeasti haasteisiin. Sekä myös toiminta klubin teltalla farmarinäyttelyssä 2010 heinäkuun helteessä oli ansiokasta. Olisi hienoa saada lisää samanhenkisiä nuoria tähän toimintaan, me vanhat äijät kun olemme jo parhaat päivämme nähneet 
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
-
jokke
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 641
- Liittynyt: 26 Maalis 2007, 06:39
- Konekalustoani: Nuffield M4 -51 Nuffield Universal -58 Nuffield 460/ Ukkomestari -63 Nuffield 460 KKK -64 Nuffield 10/60-64 Eka-Nuffield 10/60 -67 Nuffield 4/65 -69 Nuffield 3/45 -69 Major Roadless Manuel -59 David Brown 880 -70 Austin ka-auto WFK 100 -65
- NLCF r.y jäsen Nro: 9
Tuossahan ne yllä oli minullekin sopivat perustelut. Joten ehdotan "nelosnuhvia" 
- Kerkänmatti
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 701
- Liittynyt: 19 Joulu 2008, 22:08
- Konekalustoani: 255 - 2100 - 262S - 804
- NLCF r.y jäsen Nro: 112
- Paikkakunta: Puolanka
Ehdotan Warpua. Hyödyllisiä vinkkejä ja neuvoja on antanut projekteihini ja tietysti muillekin. 
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Minulla kaksi aktiivista, joilta tulee aina asiaa:
Anglia67 (mukavaa tarinaa, juttuja itse aloittaen sekä huumoria ripaus mukana) sekä ESM (110% Nuffield-Leyland ammattilaisen tietämystä, jota me nöösipojat ei koskaan saavuteta)
Anglia67 (mukavaa tarinaa, juttuja itse aloittaen sekä huumoria ripaus mukana) sekä ESM (110% Nuffield-Leyland ammattilaisen tietämystä, jota me nöösipojat ei koskaan saavuteta)
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
Leukkumies
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1126
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 18:57
- Konekalustoani: Leyland 270 Kartano '73, 472QMS '79. Nuffield 4DM Universal Four '60.
- NLCF r.y jäsen Nro: 023
- Paikkakunta: Pohojos-Pohojanmaa
Warpu, Kerkänmatti, KariT...
Jälkimmäiseen "leiriin" kuuluu myös ainakin -Jukkis-.Nuffieldmaster kirjoitti:Minulla kaksi aktiivista, joilta tulee aina asiaa:
Anglia67 (mukavaa tarinaa, juttuja itse aloittaen sekä huumoria ripaus mukana) sekä ESM (110% Nuffield-Leyland ammattilaisen tietämystä, jota me nöösipojat ei koskaan saavuteta)
[quote="jamppi"]Nuhvi on jokamiehellä mutta tosimies ajaa Leukulla
[/quote]



