Tere! Isäukolta sammu Leukku kesken kaiken. No Leukku sai sitten seistä pihalla tovin ennenkuin äijä alko sitä kaipaamaan, talvi tulossa

!!! Ongelmat on seuraavia: pakoputki ilman "hattua" koko kesän(vesivahinko), öljypohjan avaamisen jälkeen laakereitten tarkistusta(4:n kiertokankilaakeri ihan "sulannut" sekä kampiakseli sorvattava, suihkujen irrottaessa 4:n suihkun lähti myös se kupariholkki mukana. Kysymys kuluukin: voiko kampiakselin irroittaa ilman koneen irroitusta, jos ei niin löytyiskö ohjetta ko. toimenpiteen suorittamiseen, ei kai hyttiä tarvi poistaa

??? Kilkatin putken päähän on jo hankittu. Miten niiden holkkien kanssa, voiko sen "irronneen" holkin naputella takaisin vai pitäiskö vaihtaa ne kaikki(onko hankalaa?)??
Siis todellakin tästä tuli sitten minulle "kiva" syysprojekti.
Löytyisiköhän jostain jonkinmoista korjaamo käsikirjaa 272 ja 245 Leukkuihin?? PDF-muodossakin kävis?????