Koneen merkkiä en tiedä ja sen valmistaja on Lännen Tehtaat. Kyljessä teksti Hankkija.
Koeajo tehty ja tuntu toimivan. Ja ne kysymykset liittyvätkin nyt kierroksiin ja vetovarsien korkeuteen.
Nuffield Universal four on kytketty laitteeseen. Tuntu vaan tarvivan kierroksia melkoisesti.
Ajanko kaasu pohojassa?
Nostolaitteet ylläällä vai allaalla? Nyt oli sen verran ylläällä ettei koneen vetokoukku raapinu maata.
Otan myös neuvoja vastaan kyseisistä yhdistelmistä.
Tarviiko kertojaa käyttää?



