Hyvää vappua vaan kaikille lukijoille!
Eipä ole itselläänkään tukanjuuri kipeä, kun sopivasti perjantaina alkoi veikeä mahatauti
Eipä voinut juurikaan syödä eikä vallankaan juoda mitään. Eihän tuo vieläkään kokonaan ohi mennyt
piti pari loiventavaa ottaa tänää remonttii tehres mut ei tukanjuuri juurikaan kutitellu.... kävin just eilen suihkus....
hyvvee jatkoa ja paranemisia !!!
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
Hyvää Vappua kaikille!
Huoemiseks on kutsut munkkikahville hovihierojan luokse ennen kuin lähden ajelemaan kotia kohti täältä Sonkajärven metsätilalta. En taaskaan kerenny tekemään tuolle Nuhville mitään vaikka sillä on tuo käyntiinlähtö vaikeaa. Sain sen kuitenkin siirretyksi ankkuriksi vinssille kun täytyi kaataa koivu tuosta nurkalta.
Hauskaa Vappua kaikille. Ilma täälläpäin, kylmä tuuli mutta poutaa 5.7 astetta. Pään kipuja ei ole joten talvirenkaitten pesua ja varaston siivoista sopivaa hommaa näin vappupäivänä.
Nuffield 460/Hymas Vm-64
Nuffield - Leyland Club Finland ry:n jäsen nro:lla 61