Sivu 1/1
Toitotusta
Lähetetty: 01 Tammi 2011, 09:30
Kirjoittaja Kuukuna
Kuukuna toivottaa juuri Sinulle oikein menestyksekästä mutta mukavaa alkanutta vuotta!!!

Re: Toitotusta
Lähetetty: 01 Tammi 2011, 18:13
Kirjoittaja jokke
Hyvää Uutta Vuotta vaan sinne Valpperinkin suuntaan
Ps. Onkos kuukunavideoita tehty lisää kun tuo kelikin on nyt sopiva ajella ilman paitaa

Re: Toitotusta
Lähetetty: 02 Tammi 2011, 14:59
Kirjoittaja Kuukuna
Kolme on kuvattu jo aikaa sitten, mut ko en oo saanu aikaseks panna niit esil
Joskos laittais piakkoin ton "Kesälaiskan"
