Sivu 1/1

Toitotusta

Lähetetty: 01 Tammi 2011, 09:30
Kirjoittaja Kuukuna
Kuukuna toivottaa juuri Sinulle oikein menestyksekästä mutta mukavaa alkanutta vuotta!!! :D

Re: Toitotusta

Lähetetty: 01 Tammi 2011, 18:13
Kirjoittaja jokke
Hyvää Uutta Vuotta vaan sinne Valpperinkin suuntaan :wink:
Ps. Onkos kuukunavideoita tehty lisää kun tuo kelikin on nyt sopiva ajella ilman paitaa :lol:

Re: Toitotusta

Lähetetty: 02 Tammi 2011, 14:59
Kirjoittaja Kuukuna
Kolme on kuvattu jo aikaa sitten, mut ko en oo saanu aikaseks panna niit esil :oops:

Joskos laittais piakkoin ton "Kesälaiskan" :D