noni. meni nuhvelista kampiakselin kakkospytyltä kaula 80 soikeaks. kyselin purkaamoita uutta akselia, löyty yks leyland 384:sen akseli.
leukun akselinkaulat Runkolaakerit 82.5mm Kiertokanget 66,75
nuhvissa akselinkaulat tällä hetkellä Runkolaakerit 81.8mm, 0.20 ylikoon laakerit. kiertokanget 65.90, 0.30 ylikoon laakerit.
kiertokankien kaulojen mitoissa heittoo nuhvin ja leukun välillä, voiko olla? vai missä mättää? vai onko leylantissa eri vahvuset laakerit? vai onko joku seppä hionu nuhvin kaulat 0.85mm ylikokoon?
kuuluuko nuhvissa olla standardi mitat nuo mitkä on tuossa leylandin kampiakselissa?
nuhvi 4/65 kampiakseli
Valvoja: automies560
-
kari t
- Vuoden 2012 Nuffisti
- Viestit: 5129
- Liittynyt: 02 Tammi 2008, 19:39
- NLCF r.y jäsen Nro: 19
- Paikkakunta: Pattijoki
Korjausohjekirja antaa tälläiset mitat, 4/65:sen kampiakselin runkolaakerikaulan halkaisia 82,53 - 82,55 mm. ( 3,250" ). Kiertikangen kaulan halkaisia 66,66 - 66,67 mm. ( 2,6245 - 2,6250" )465 nuhveli kirjoitti:noni. meni nuhvelista kampiakselin kakkospytyltä kaula 80 soikeaks. kyselin purkaamoita uutta akselia, löyty yks leyland 384:sen akseli.
leukun akselinkaulat Runkolaakerit 82.5mm Kiertokanget 66,75
nuhvissa akselinkaulat tällä hetkellä Runkolaakerit 81.8mm, 0.20 ylikoon laakerit. kiertokanget 65.90, 0.30 ylikoon laakerit.
kiertokankien kaulojen mitoissa heittoo nuhvin ja leukun välillä, voiko olla? vai missä mättää? vai onko leylantissa eri vahvuset laakerit? vai onko joku seppä hionu nuhvin kaulat 0.85mm ylikokoon?
kuuluuko nuhvissa olla standardi mitat nuo mitkä on tuossa leylandin kampiakselissa?
Nuffieldit 3DL 58 ja 61. 10/42 66. Neliveto BMC 6:s koneella + KKK. 4/65 68. 3/45 69. 342 62. UNIVERSAL 1954. Pappa Tunturi vm.76. Wolsvaken POLO vm.84. Lynx 650 vm.85. Kerho pp vm. 1938
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
Aja millä ajat, mutta nuffilla loput !
-
465 nuhveli
- Kolmos -nuffisti
- Viestit: 13
- Liittynyt: 13 Syys 2010, 19:27
ok. pientä mittaheittoo. mutta taitaa nuo mittaheitot johtua mittaajista tai mitasta. eiköhän se sinne käy. KIITÄN AVUSTUKSESTA!



