Purku hommat
Valvoja: automies560
Alkoi tuossa eräänä kauniinä päivänä isännän nuhvissa 4/65 kone kolisemaan ja savuttaan melko pahasti. Vaihdoin suuttimien kärjet uusiin ja aloin mittaan puristuksia. Kolmosessa ei mitään eloa. Voiko männät purkaa alakautta vai menikö kannen irroitus hommiksi?



