Kevät keikkuen tulevi
Valvoja: automies560
-
ahven
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
paekallinen muuttolintu tulivat eelen rastaat harvennus alakaa heti
aja millä ajat mutta majorilla loput
Tulipa siinä eilen aamulla aikaisin lähdettyä pilkkiongelle, kun lupasi kivaa päivää tulevaksi.
Aamulla oli pari astetta plussan puolella , mutta iltapäiväksi lämpeni jo +15 asteeseen.
Siinä alkoi haalarit päällä olo tuntua tukalalta päivänmittaan, mutta ei lämmin luita riko.
Kalojen yhteistyöhalu oli hiukka terv.pers....tä, mutta hienolla ja tyvenellä ilmalla kelpasi nautiskella.

Aamulla oli pari astetta plussan puolella , mutta iltapäiväksi lämpeni jo +15 asteeseen.
Siinä alkoi haalarit päällä olo tuntua tukalalta päivänmittaan, mutta ei lämmin luita riko.
Kalojen yhteistyöhalu oli hiukka terv.pers....tä, mutta hienolla ja tyvenellä ilmalla kelpasi nautiskella.
Paljon elämässä säästää kun Nuffilla päästää
-
ahven
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
harmittaa toesaalta kun nuo lumet ruppee hävvimään niin sitä jootuu tuonne pellolle hommiin ja kun oes muutaa mielenkiintosempoo tekemistä kun tuokii paskan ajo es merkiks no kärsittävä se kae on kun kerran kevät tulloo
aja millä ajat mutta majorilla loput
mikäs sen mukavempaa kuin paskaajoahven kirjoitti:harmittaa toesaalta kun nuo lumet ruppee hävvimään niin sitä jootuu tuonne pellolle hommiin ja kun oes muutaa mielenkiintosempoo tekemistä kun tuokii paskan ajo es merkiks no kärsittävä se kae on kun kerran kevät tulloo
-
ahven
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
2 piäskkii nähty tänä uamuna
aja millä ajat mutta majorilla loput
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1569
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi

Eipä ole päässyt karhua näkemään tänä keväänä, mitä nyt näitä jälkiä kyllä näkee, vaikka voihan olla että se seuraa ihmisten touhuja ihan läheltä mutta ei näyttäydy.
Koneenpäältä ja veneestä olen kyllä päässyt niitä näkemään muutaman kerran.
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
-
ahven
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1470
- Liittynyt: 22 Tammi 2008, 21:57
- Konekalustoani: jd-5820+jd-2650+patrol nuhvi+mf-135+zetor 25A+patrol ja 6:tos majori maasturi+ zusuki alto+ toyota hiase 2,5
- NLCF r.y jäsen Nro: 267
- Paikkakunta: JUUKA
paskat ajettu ja pellot kuivaa silimissä taetaa tulla kesä,ollaan aekataalussa kaks viikkoo eellä
aja millä ajat mutta majorilla loput
- automies560
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1569
- Liittynyt: 23 Marras 2007, 21:22
- Paikkakunta: Keski-Suomi
Kyllähän tuo kevät näyttää edistyvän ihan kivasti kun saatiin tuota sadettakin, on vaan tuota routaa maassa ja varsinkin tieverkossa vielä kohtalaisen paljon.
Toivottavasti ei nyt sitten liikaa sada, kuten edellisenä kesänä satoi.
Toivottavasti ei nyt sitten liikaa sada, kuten edellisenä kesänä satoi.
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.."
Juu, polttopuupinon pohjia ehdin alotella tekemään kun alkoi satelee reippaasti vettä ja kun sokerista on tehty, niin keskeytyi hyvin alkanut työ.
Vaan tästä se kesänteko alkaa, kun routa ja jää sulaa vauhdilla pois.
Vaan tästä se kesänteko alkaa, kun routa ja jää sulaa vauhdilla pois.
Paljon elämässä säästää kun Nuffilla päästää
Pielinen on vielä rannoiltakin jäässä, yleensä ennen vappua on verkot olleet tuossa lahdella. Nyt on vasta muutama katiska kokeeksi saatu veteen. 
Kahta en vaihtais, toinen on. ...
ja vielä kolmannen polven poikamies
ja vielä kolmannen polven poikamies
-
Joonas Potkonen
- Ylläpitäjä
- Viestit: 7384
- Liittynyt: 25 Maalis 2007, 01:40
- Konekalustoani: N 3DL '59, N 460 KKK '64, V 500 '69, L 245 '73 L 270 Vammas Kersantti '75, L 262QMS '79 L 2100 '79, L 472SQMS '80, V N103 HT5, Valtra N141
- NLCF r.y jäsen Nro: 001
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Maatilallinen Ilomantsin Kuuksenvaarasta.
-
NH 110-90dtt
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 24 Marras 2007, 10:28
- Paikkakunta: Jämijärvi/ tampereen seutu
koivussakin näyttää olevan hiirenkorvat
projektit tulee ja venyy.... kuitenkin hyvä tulee ku maalataan
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90
Nuffield universal tree
Leyland 384 kartano
Leyland 272 synchro
2* NH 110-90



