Arvuutellaans taas
Valvoja: automies560
-
Osmo_
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 455
- Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
- Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
- NLCF r.y jäsen Nro: 161
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Keppituntuma sais olla hiukan tarkempi eikä sellainen "semiarpa". Lisäksi suunnanvaihtajan keppi sais olla 5cm pitempi. Mutta muuten ihan OK loota.
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Kaverin -59 neloses käyntiinlähtö huonontunut radikaalisti viime kesästä, minivacilla ja ajoitukset näyttäis kuitenkin olevan kutakuinkin kohdillaan.
Koplinkis kyllä vähän välystä. Alta 1500-1800rpm käy nätisti ja savuttamatta, mutta johtuuko pelkästä koplinkin millin-parin välksestä moinen ?
http://www.youtube.com/watch?v=Owpys_u7 ... pbdJ4OnE1w" onclick="window.open(this.href);return false;
Koplinkis kyllä vähän välystä. Alta 1500-1800rpm käy nätisti ja savuttamatta, mutta johtuuko pelkästä koplinkin millin-parin välksestä moinen ?
http://www.youtube.com/watch?v=Owpys_u7 ... pbdJ4OnE1w" onclick="window.open(this.href);return false;
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
NuffiPekka
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 407
- Liittynyt: 08 Touko 2011, 13:42
- Konekalustoani: Nuffield 3 DL -59, Nuffield 4 DM KKK -60, Nuffield 460 -63, Nuffield 460 Riuku-Vammas -63, koesarjan n:o 54 Valmet 15, Belarus 420 -77,Belarus MTZ 50 -69
- NLCF r.y jäsen Nro: 218
- Paikkakunta: Perho
Tokkopa vain hypännyt ketju hampaan yli jos kerran ajoitusmerkit kohdillaan. Reippaasti on "sytkä" ainakin myöhässä
.
Vähän päivässä - eikä viikossakaa palijo mittää...
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Niin, oire tullut syksyn jälkeen. Kylmänä saa sahata 20sek et käyntiin lähtee pakkosyötöllä, lämpimänä hörähtää saman tein ja ei savuta näkyvää lainkaan alta 1500rpm.
Koplinkissa kyllä väljää kiekolla, toista milliä....
Koplinkissa kyllä väljää kiekolla, toista milliä....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Arvakkaas tän paketin hinta, pistetään + - 5€ haarukkaa....




A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
Nuhvikalle
- Melkoinen nuhvisti
- Viestit: 592
- Liittynyt: 18 Helmi 2010, 09:36
- Paikkakunta: Kuusamo
Onko tuo siitä Foortin jakopäästä
Hintaa tuolla on 360 €

Hintaa tuolla on 360 €
Pinoteksia pintaan, niin vanhakin näyttää ....
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
Juuh, siittä voortista... Alakerta muuten saapui jo eilen pajalle.... Kuukauden odotuksen jälkeen, reilun... 24.2. tilattu tehtaalta....
Hintaveikkuu meni yläkanttiin....
Hintaveikkuu meni yläkanttiin....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
jusape
- Vuoden Nuffisti 2013
- Viestit: 8943
- Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
- NLCF r.y jäsen Nro: 351
- Paikkakunta: Yläne
HL-Zetor kirjoitti:No jos noin 200 €. niin on täytynyt olla poistomyyntituote merkkiliikkeessä.
202.xx € VEHOsta... ei poistomyynnissä vaan tilaustavaraa....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
-
50v nuffilla
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 14 Loka 2013, 19:13
- Konekalustoani: 4/60-Ukko-Mestari 64 10/42 66 MF 165 DEUTZ 6-koneella VALTRA
- Paikkakunta: Keski-suomen akseli
DEUTZ BF6L-913 moottorin vesipumpun hinta?????
-
Osmo_
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 455
- Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
- Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
- NLCF r.y jäsen Nro: 161
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
BF6L-913. L meinaa vähän niinkuin Lüft. Eli ilmajäähdytys
Dextereillä tullut pari tonnia ajettua ja vaihdettu muutama kansipahvi niin eiköhän ole tullut tutuksi.
PS: Joka pytylle oma pahvi
PS: Joka pytylle oma pahvi
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
-
kolmetonnine
- Mr. Lordi Nuffield
- Viestit: 1512
- Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20
Taitaa olla Osmonkin kommentti jekku
Minkäslaista hiomatahnaa käytitte "pahvin vaihdossa" 
-
50v nuffilla
- Nuhvitietäjä
- Viestit: 290
- Liittynyt: 14 Loka 2013, 19:13
- Konekalustoani: 4/60-Ukko-Mestari 64 10/42 66 MF 165 DEUTZ 6-koneella VALTRA
- Paikkakunta: Keski-suomen akseli
Aprillipäivän kevennys se olikin..
Eipä ole kyseisessä moottorissa vesipumppua, termostaatti toimii pakokaasulla ja teräsrenkaat on kansien
tiivisteenä. Luotettava moottori, puurtaa kymmeniä tuhansia tunteja
Eipä ole kyseisessä moottorissa vesipumppua, termostaatti toimii pakokaasulla ja teräsrenkaat on kansien
tiivisteenä. Luotettava moottori, puurtaa kymmeniä tuhansia tunteja



