Arvuutellaans taas

Keskustelua maan ja taivaan väliltä!

Valvoja: automies560

Osmo_
Nuhvitietäjä
Viestit: 455
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
NLCF r.y jäsen Nro: 161
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Keppituntuma sais olla hiukan tarkempi eikä sellainen "semiarpa". Lisäksi suunnanvaihtajan keppi sais olla 5cm pitempi. Mutta muuten ihan OK loota.
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

Kaverin -59 neloses käyntiinlähtö huonontunut radikaalisti viime kesästä, minivacilla ja ajoitukset näyttäis kuitenkin olevan kutakuinkin kohdillaan.
Koplinkis kyllä vähän välystä. Alta 1500-1800rpm käy nätisti ja savuttamatta, mutta johtuuko pelkästä koplinkin millin-parin välksestä moinen ?

http://www.youtube.com/watch?v=Owpys_u7 ... pbdJ4OnE1w" onclick="window.open(this.href);return false;
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
NuffiPekka
Nuhvitietäjä
Viestit: 407
Liittynyt: 08 Touko 2011, 13:42
Konekalustoani: Nuffield 3 DL -59, Nuffield 4 DM KKK -60, Nuffield 460 -63, Nuffield 460 Riuku-Vammas -63, koesarjan n:o 54 Valmet 15, Belarus 420 -77,Belarus MTZ 50 -69
NLCF r.y jäsen Nro: 218
Paikkakunta: Perho

Tokkopa vain hypännyt ketju hampaan yli jos kerran ajoitusmerkit kohdillaan. Reippaasti on "sytkä" ainakin myöhässä :) .
Vähän päivässä - eikä viikossakaa palijo mittää...
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

Niin, oire tullut syksyn jälkeen. Kylmänä saa sahata 20sek et käyntiin lähtee pakkosyötöllä, lämpimänä hörähtää saman tein ja ei savuta näkyvää lainkaan alta 1500rpm.
Koplinkissa kyllä väljää kiekolla, toista milliä....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

Arvakkaas tän paketin hinta, pistetään + - 5€ haarukkaa....

Kuva

Kuva
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
Nuhvikalle
Melkoinen nuhvisti
Viestit: 592
Liittynyt: 18 Helmi 2010, 09:36
Paikkakunta: Kuusamo

Onko tuo siitä Foortin jakopäästä :?:
Hintaa tuolla on 360 € :mrgreen: :mrgreen:
Pinoteksia pintaan, niin vanhakin näyttää ....
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

Juuh, siittä voortista... Alakerta muuten saapui jo eilen pajalle.... Kuukauden odotuksen jälkeen, reilun... 24.2. tilattu tehtaalta....

Hintaveikkuu meni yläkanttiin....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
Avatar
ramba
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1332
Liittynyt: 17 Tammi 2013, 20:32
Konekalustoani: Nuffield 10/60 KKK, Belarus 501H ja muita päriseviä vehkeitä..
NLCF r.y jäsen Nro: 473
Paikkakunta: Kotka

245€
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Avatar
jamppi
Vuoden Nuffisti 2006
Viestit: 5158
Liittynyt: 25 Maalis 2007, 16:18
Konekalustoani: Muutama rakkori ja muita sekalaisia päristimiä
NLCF r.y jäsen Nro: 002
Paikkakunta: Heinola

185...
Mukana kuin peräpukama!
HL-Zetor
Nuhvitietäjä
Viestit: 217
Liittynyt: 16 Heinä 2011, 22:44
Paikkakunta: Virrat

No jos noin 200 €. niin on täytynyt olla poistomyyntituote merkkiliikkeessä. :roll:
jusape
Vuoden Nuffisti 2013
Viestit: 8943
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 20:24
NLCF r.y jäsen Nro: 351
Paikkakunta: Yläne

HL-Zetor kirjoitti:No jos noin 200 €. niin on täytynyt olla poistomyyntituote merkkiliikkeessä. :roll:

202.xx € VEHOsta... ei poistomyynnissä vaan tilaustavaraa....
A-C TL20D -60,Detroit Diesel 6-71-65 ,460+KKK-62, 460T-64,DL3-61,proj DM4-54 ,sekasikiö-61,Ley-384 kartano-72, omavalm sarvitratori-5?,Lawn Boy LT-12 -90, Scoopmobilet, model HP -53, H -5? HPD -70 ,Gutbrod 5hp -61,BroomWade WR250-68
50v nuffilla
Nuhvitietäjä
Viestit: 290
Liittynyt: 14 Loka 2013, 19:13
Konekalustoani: 4/60-Ukko-Mestari 64 10/42 66 MF 165 DEUTZ 6-koneella VALTRA
Paikkakunta: Keski-suomen akseli

DEUTZ BF6L-913 moottorin vesipumpun hinta?????
Osmo_
Nuhvitietäjä
Viestit: 455
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:26
Konekalustoani: Nuffield 4/65 '67, Leyland 384 '71
NLCF r.y jäsen Nro: 161
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

BF6L-913. L meinaa vähän niinkuin Lüft. Eli ilmajäähdytys :P Dextereillä tullut pari tonnia ajettua ja vaihdettu muutama kansipahvi niin eiköhän ole tullut tutuksi.
PS: Joka pytylle oma pahvi ;)
IH 584 '81, IH 784 4X4 Turbo+Solid 2100 '79, Case 895 '93, DB 996+Esa 2000 '75, Nuffield 4/65 '67, MF 187 '76
Jonsered CS2145, Stihl 025, Stihl MS181, Mitsubishi L200 '99, Datsun 100A '73, Suzuki DT4 '91
kolmetonnine
Mr. Lordi Nuffield
Viestit: 1512
Liittynyt: 12 Elo 2012, 12:20

Taitaa olla Osmonkin kommentti jekku :mrgreen: Minkäslaista hiomatahnaa käytitte "pahvin vaihdossa" 8)
50v nuffilla
Nuhvitietäjä
Viestit: 290
Liittynyt: 14 Loka 2013, 19:13
Konekalustoani: 4/60-Ukko-Mestari 64 10/42 66 MF 165 DEUTZ 6-koneella VALTRA
Paikkakunta: Keski-suomen akseli

Aprillipäivän kevennys se olikin..
Eipä ole kyseisessä moottorissa vesipumppua, termostaatti toimii pakokaasulla ja teräsrenkaat on kansien
tiivisteenä. Luotettava moottori, puurtaa kymmeniä tuhansia tunteja :D
Vastaa Viestiin